Postbank – konto w Niemczech

Zaktualizowano: 23 maja 2023

Otwórz konto Postbank w 10 minut przez internet.🥇 Poznaj rodzaje kont oferowanych przez niemiecki bank pocztowy, ⭐ sprawdź ich cennik i wybierz pakiet usług! 

Postbank to jeden z popularniejszych banków w Niemczech, cieszący się sporym powodzeniem również wśród mieszkających za Odrą Polaków. Spowodowane jest to głównie tym, że obsługa konta Postbank możliwa jest we wszystkich oddziałach Deutsche Post. W niniejszym poradniku informujemy o dostępnych opcjach dla rachunków osobistych Postbank oraz informujemy, jak otworzyć konto Postbank w Niemczech.

UWAGA: tylko teraz dla wszystkich nowych klientów przenoszących konto do Postbanku premia na start w wysokości 25 Euro!

Konto Postbank w Niemczech

Postbank Giro direkt

To konto założysz tylko przez internet!
1,90 Euro za prowadzenie konta (niezależnie od wysokości wpływów), 0 Euro dla studentów
0 Euro za kartę debetową Postbank Card
0 Euro za wypłaty z bankomatów Cashgroup i na stacjach Shell
0 Euro za przelewy SEPA w bankowości internetowej
0,50 Euro za szybkie przelewy


Zobacz, jak otworzyć konto Postbank krok po kroku!

Konto Postbank w Niemczech

Postbank Giro plus

5,90 Euro za prowadzenie konta (niezależnie od wysokości wpływów)
0 Euro za kartę debetową Postbank Card
0 Euro za wypłaty z bankomatów Cashgroup i na stacjach Shell
0 Euro za przelewy SEPA w bankowości internetowej
0,50 Euro za szybkie przelewy
0 Euro za kartę kredytową Visa w 1. roku (potem 29 Euro rocznie lub 59 Euro za kartę Visa Gold)


Zobacz, jak otworzyć konto Postbank krok po kroku!

Postbank – opłaty za konto

Podobnie jak większość banków w Niemczech posiadających oddziały stacjonarne, tak i Postbank wprowadził jakiś czas temu miesięczne opłaty za prowadzenie konta. Standardowe konto Postbank Giro Plus kosztuje miesięcznie 5,90 Euro bez względu na to, czy na nasze konto wpływają regularne dochody. Dla wielu osób mogą to być zbyt wysokie opłaty tym bardziej, że prowadzenie karty Visa, która umożliwia płacenie za zakupy w internecie, wiąże się z dodatkowymi kosztami. W tej sytuacji interesującą alternatywą mogą być darmowe konta oferowane przez inne banki, o których piszemy w naszym oddzielnym poradniku ▶ Konto bankowe w Niemczech.

Dla osób, które mimo wszystko chcą otworzyć konto w Postbanku, mamy miłą niespodziankę – bank ten oferuje również tańsze plan taryfowy, który dostępny jest jedynie dla osób otwierających konto przez internet.

Postbank Giro direkt – konto (prawie) bez opłat

Postbank wprowadził do swojej oferty opcję konta Giro direkt, obejmującego darmowe przelewy SEPA w bankowości internetowej, darmową kartę debetową oraz darmowe wypłaty gotówki z bankomatów należących do sieci Cashgroup. To wszystko dostępne jest w cenie jedynie 1,90 Euro miesięcznie i to niezależnie od tego, czy i ile pieniędzy wpływa na nasze konto regularnie. Jeszcze lepiej sytuacja wygląda dla osób z Polski, które studiują na jednej z niemieckich uczelni: miesięczne prowadzenie wynosi wówczas 0 Euro! Tak, Postbank oferuje darmowe konto Direkt dla studentów – jedyne, co musimy uczynić, jest przesłanie do banku potwierdzenia o tym, że studiujemy na wybranej uczelni w Niemczech.

Konto Postbank w Niemczech

Postbank Giro direkt

To konto założysz tylko przez internet!
1,90 Euro za prowadzenie konta (niezależnie od wysokości wpływów), 0 Euro dla studentów
0 Euro za kartę debetową Postbank Card
0 Euro za wypłaty z bankomatów Cashgroup i na stacjach Shell
0 Euro za przelewy SEPA w bankowości internetowej
0,50 Euro za szybkie przelewy

Jeśli chcemy otrzymać kartę Postbank Visa do naszego konta, musimy liczyć się z rocznym kosztem prowadzenia karty w wysokości 29 Euro. Proszę mieć na uwadze, że prowadzenie konta Giro direkt możliwe jest jedynie za pomocą bankowości internetowej – nie ma możliwości dokonywania operacji u pracownika banku w jednym z oddziałów Deutsche Post. Konto Giro direkt nie będzie też mogło być dzielone z małżonkiem – Postbank nie wydaje kart partnerskich w tym planie taryfowym.

Postbank Giro plus – konto online

Jeśli chcemy prowadzić nasze konto z żoną lub mężem, a także chcemy mieć możliwość obsługi konta w oddziałach stacjonarnych, powinniśmy zdecydować się na standardową opcję kont osobistych oferowanych przez Postbank: jest nią konto Giro plus. Bez względu na wysokość wpływających na nasz rachunek środków finansowych, opłata miesięczna wynosi 5,90 Euro miesięcznie. Klienci otrzymują w zamian:

  • darmową kartę debetową, za pomocą której mogą m.in. wypłacać gotówkę bez prowizji z ponad 7 tysięcy bankomatów należących do grupy Cashgroup
  • dostęp do bankowości internetowej, w ramach której zlecać można darmowe przelewy
  • możliwość otrzymania darmowego wydruku stanu konta z dostępnych w placówkach automatów
Konto Postbank w Niemczech

Postbank Giro plus

5,90 Euro za prowadzenie konta (niezależnie od wysokości wpływów)
0 Euro za kartę debetową Postbank Card
0 Euro za wypłaty z bankomatów Cashgroup i na stacjach Shell
0 Euro za przelewy SEPA w bankowości internetowej
0,50 Euro za szybkie przelewy
0 Euro za kartę kredytową Visa w 1. roku (potem 29 Euro rocznie lub 59 Euro za kartę Visa Gold)

Dla wszystkich zainteresowanych, Postbank oferuje również kartę kredytową Visa. Korzystanie z niej w pierwszym roku jest darmowe, od drugiego roku roczna opłata wynosi 29 Euro.

Postbank Giro extra plus – konto premium

Giro extra plus to z kolei produkt premium ofertowany przez Postbank dla bardziej wymagających lub zamożnych klientów. Obok wszystkich zalet oferowanych w standardowym koncie, klienci otrzymują dodatkowo kartę Visa oraz Mastercard za darmo, mają również możliwość wypłaty gotówki na niemieckich stacjach Shell. Miesięczna opłata za prowadzenie konta w wysokości 10,90 EUR nie będzie pobierana, jeśli miesięcznie na konto wpłynie co najmniej 3000 Euro.

Konto Postbank w Niemczech

Postbank Giro plus extra

0 Euro za prowadzenie konta przy wpływach min. 3000 Euro miesięcznie (inaczej 10,90 Euro)
0 Euro za kartę debetową Postbank Card Gold
0 Euro za kartę kredytową Visa
0 Euro za kartę kredytową Mastercard
0 Euro za wypłaty z bankomatów Cashgroup i na stacjach Shell
0 Euro za przelewy SEPA w bankowości internetowej
0,50 Euro za szybkie przelewy

Postbank – otwarcie konta przez internet

Aby otworzyć konto bankowe w Postbanku, należy:

  1. Wybrać jeden z rodzajów kont prezentowanych powyżej i kliknąć odnośnik znajdujący się obok opisu oferty.
  2. Nastąpi przekierowanie na stronę banku, gdzie można przejść do formularza otwarcia rachunku osobistego klikając w przycisk Online abschließen.
  3. W formularzu poproszeni zostaniemy o podanie danych osobowych, naszego adresu zamieszkania w Niemczech oraz informacji odnośnie obecnej sytuacji finansowej.
  4. Po wypełnieniu wniosku konieczne będzie potwierdzenie danych osobowych podanych w formularzu. W tym celu możemy odbyć identyfikację przez internet (w ramach rozmowy przez internet), bądź skorzystać z udostępnionego formularza PostIdent i udać się z nim oraz dowodem osobistym bądź paszportem do najbliższego oddziału Deutsche Post.

Proces ten zostanie zakończony najpóźniej w ciągu kilku dni roboczych. Postbank prześle wówczas wszystkie dokumenty wraz z kartą płatniczą na nasz niemiecki adres zamieszkania, który podaliśmy w formularzu otwarcia konta.

Postbank – bankowość internetowa

Obsługa konta Postbank możliwa jest z poziomu przeglądarki internetowej oraz za pomocą smartfona Android lub iPhone. Aby skorzystać z tej drugiej opcji, wystarczy pobrać bezpłatną aplikację mobilną o nazwie Postbank Finanzassistent. Aplikacja pozwoli nam na sprawdzenie aktualnego salda konta, wykonanie przelewów SEPA, czy też sprawdzenie drogi do najbliższego bankomatu umożliwiającego wypłatę gotówki bez prowizji. Do jej obsługi wymagane jest posiadanie telefonu z system Android 8 i wyżej lub systemu iOS 11 i nowszego.

W ramach aplikacji dostępna jest też funkcja BestSign, która stanowi weryfikację przelewów wykonywanych w ramach bankowości internetowej. Dzięki szybko potwierdzimy transakcje bez potrzeby korzystania z oddzielnych list TAN lub kodów SMS. BestSign dostępny jest również jako oddzielna aplikacja mobilna, jeśli z jakiś powodów nie chcemy skorzystać z głównej aplikacji – Postbank Finanzassistent.

Postbank – najczęstsze pytania

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące oferty Postbank dla kont osobistych. Jeśli macie Państwo dalsze pytania, na które odpowiedzi brakuje jeszcze poniżej, zachęcamy do kontaktu z naszą redakcją.

Kto może otworzyć premię w wysokości 25 Euro?

Premię otrzymają wszyscy nowi klienci Postbanku, którzy nie byli wcześniej klientami Postbanku i otworzą swoje pierwsze konto w okresie od 1 marca do 30 czerwca 2022 r., korzystając jednocześnie z usługi przeniesienia konta z innego banku (tzw. Kontowechselservice). Premia wypłacona zostanie w kolejnym miesiącu na nowe konto.

Jak wygląda pierwsze logowanie do bankowości online Postbanku?

Do skorzystania z bankowości online Postbanku należy udać się na stronę Postbank.de i wybrać funkcję logowania Mein Login, która znajduje się w prawnym górnym rogu strony. Tam też należy podać przydzielony przez bank identyfikator o nazwie Postbank ID i postępować zgodnie z instrukcjami.

Jak zrobić przelew w Postbanku w Niemczech?

Przelew SEPA możemy wykonać w ramach bankowości internetowej Postbanku, wchodząc na stronę Postbank.de i logując się do naszego konta, bądź za pomocą aplikacji mobilnej Postbank Finanzassistent. Niezbędne będzie tutaj podanie numeru IBAN konta docelowego, poprzedzonego dwoma literami przypisanymi do danego kraju (np. DE dla Niemiec lub PL dla Polski). Do potwierdzenia transakcji online niezbędne będzie skorzystanie z funkcji BestSign.
Możliwe jest również zlecenie wykonania przelewu za pomocą papierowego formularza, który otrzymamy w oddziałach Postbanku. Wypełniony formularz należy wrzucić do skrzynki zleceń lub przekazać pracownikowi banku. Proszę mieć na uwadze, że taki sposób nadania przelewu wiąże się z dodatkowymi kosztami zgodnymi z aktualnym cennikiem Postbanku.

Ile mogę wpłacić pieniędzy w oddziale Postbanku?

W przypadku skorzystania z wpłatomatu limit wpłaty gotówki dla jednej transakcji wynosi 9.995 Euro. W przypadku wpłaty dokonywanej u pracownika banku, dla kwot powyżej 10.000 Euro należy podać informacje dotyczące pochodzenia wpłacanej gotówki.

Zgubiłam/-łem kartę Postbanku. Jak mogę ją zablokować?

Zgubioną kartę można zablokować w ramach bankowości internetowej Postbanku lub dzwoniąc na infolinię banku – 0228 5500 5500 (w przypadku karty debetowej Girocard lub Sparcard), bądź 069 66571333 (w przypadku karty kredytowej). O zablokowanie karty można również poprosić w dowolnym oddziale stacjonarnym Postbanku.

Postbank w Niemczech – Opinie

Korzystacie Państwo już z konta bankowego Postbanku, a może tylko porównujecie oferty z innymi bankami? Zapraszamy do oceny kont osobistych Postbank w Niemczech.

Kliknij w gwiazdki, aby ocenić ofertę

Średnia ocena 3.7 / 5. Ilość głosów 72

Bądź pierwszą osobą, która zagłosuje!

Postbank po polsku – pytania

W przypadku pytań dotyczących oferty konta Postbank w Niemczech, zachęcamy do skorzystania z poniższej funkcji komentarzy. Postaramy się odpowiedzieć na Państwa pytania w ciągu maks. 72 godzin.

Zachęcamy do skorzystania z funkcji komentarzy również w sytuacji, gdy są już Państwo klientami Postbanku i chcieliby podzielić się własnymi doświadczeniami związanymi z korzystaniem z oferty banku.

56 komentarzy do “Postbank – konto w Niemczech”

  1. Od prawie 5 lat posiadam karte kredytową w postbanku, od kilku dni nie potrafię przeprowadzić żadnej transakcji online ani w zapłacić w sklepie stacjonarnym. Próbowałem również przelać środki na cinkciarz.pl niestety bez skutku. Tam powód anulowania transakcji to: Przekroczono liczbę wypłat dozwolonych dla karty. Czy jest coś takiego jak liczba transakcji dla karty? Limit na karcie wciąż jest dostępny. Z góry dziękuję za pomoc.

    Odpowiedz
    • Karta kredytowa może mieć co najwyżej limit wysokości transakcji w danym okresie rozliczeniowym, ilość transakcji nie powinna tutaj podlegać ograniczeniom. Jeśli problem nadal się pojawia, zachęcam do bezpośrednio kontaktu z Postbankiem.

      Odpowiedz
  2. Witam mam konto w Postbanku ale od kilku miesięcy jestem w Polsce i płaciłem karta az któregoś dnia mimo środków nie mogę zapłacić ani wypłacić gotówki . Czy to dlatego że jestem dłużej w Polsce ?

    Odpowiedz
    • Proszę sprawdzić w aplikacji mobilnej Postbanku, czy jest jakaś informacja o możliwej blokadzie karty lub konta. Fakt przebywania w Polsce przez dłuższy czas nie powinien spowodować blokady karty.

      Odpowiedz
  3. Witam. Posiadam kredyt u Państwa w banku i go spłacam z Polski od 4 lat. Chciałbym bardzo prosić o kontakt w języku Polskim gdyż chce się dowiedzieć na jakim etapie dokładnie jestem i jak by wyglądała całościową spłata by już zamknąć ten temat

    Odpowiedz
    • Dzień dobry, jesteśmy serwisem internetowym prezentującym informacje nt. produktów bankowych m.in. w Niemczech. Nie jesteśmy bezpośrednio związani z Postbankiem, w związku z czym zachęcam do bezpośredniego kontaktu z bankiem. Może Pan wówczas poprosić o kontakt z pracownikiem posługującym się j. polskim.

      Odpowiedz
  4. Mam pewien problem i nie wiem jak go rozwiązać i wyjaśnić to z bankiem. Chodzi o kartę kredytową, którą korzystałem, przez co pojawił się na niej minus. Chciałem jak najszybciej ten minus na karcie wyregulować i zrobiłem to od razu gdy miałem przypływ gotówki. Jednak przez to pojawił się problem, ponieważ przesłałem pieniądze z konta na kartę kredytową w taki sposób jaki jest opisany na tej stronie https://www.postbank.de/privatkunden/services/konten-und-karten/visa-card-prepaid-aufladen.html#expand=wie-visa-karte-prepaid-aufladen. Pobrano daną kwotę z konta, a na karcie czekałem, aż zostanie ten przelew zaksięgowany. Jednak w tym czasie bank rozliczył dany okres karty kredytowej i ten minus z karty przeniósł na konto. Tym samym po zaksięgowaniu mojego przelewu z konta, aby wyregulować minus na karcie kredytowej mam obecny taki stan:

    Konto:
    minus zadłużenie z karty kredytowej (mój przelew)
    minus zadłużenie z karty kredytowej (przeniesienie minusa z karty kredytowej do konta przez bank)

    Karta kredytowa:
    plus kwota, którą przelałem z konta

    Teraz nie wiem jak to wyjaśnić z bankiem, jaki jest stan karty kredytowej, z której chciałem zrezygnować.

    Byłbym wdzięczny za odpowiedz i pomoc.

    Odpowiedz
    • Dzień dobry, wygląda na to, że w chwili obecnej ma Pan po prostu dodatnie środki na karcie, które powstały po wykonaniu przelewu. Najszybciej będzie, gdy te środki Pan po prostu wyda, korzystając z karty przy opłaceniu zakupów w sklepach lub internecie. W przypadku rezygnacji z karty może Pan także poprosić bank o przelanie znajdujących się środków na karcie z powrotem na konto osobiste.

      Odpowiedz
  5. Konto w postbank otworzylem w lipcu 2023 . Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pinów do aplikacji mobilnej, przez co mam utrudniony dostęp do swoich środków. Wielokrotnie składałem prośbę o przysłanie nowych . Do dnia dzisiejszego ich nie otrzymałem. W siedzibie Bank twierdzi, iż wysłał je nie raz . Brak odpowiedzi na maile .

    Odpowiedz
    • Przykro mi z powodu Pana problemów z otrzymaniem danych dostępowych. Zachęcam do udania się do placówki Postbanku i sprawdzenie, jaki adres zamieszkania podany jest dla Pana konta. Być może brakuje którejś części adresu i w związku z tym piny do aplikacji mobilnej nie dotarły. Rozmowa w placówce powinna przyspieszyć wyjaśnienie sprawy.

      Odpowiedz
  6. Witam . Posiadam konto w Postbanku . Czy istnieje możliwość aby bank wysyłał korenspondencje listową na inny adres niż adres zameldowania w Niemczech np. na adres w Polsce ..?

    Odpowiedz
    • W przypadku próby podania polskiego adresu zamieszkania jako adresu korespondencyjnego, Postbank może uznać, że nie mieszka Pan już w Niemczech i tym samym nawet wypowiedzieć umowę o prowadzenie rachunku bankowego. Dlatego odradzałabym podawane polskiego adresu i pozostanie przy dotychczasowym lub nowym adresie zameldowania w Niemczech.

      Odpowiedz
  7. Witam pod koniec kwietnia tego roku 2023 dałam kundigung do banku w tym samym dniu podałam nowy numer konta w innym banku do wpłaty pozostałych pieniążków które do dzisiejszej pory nie zostały mi przelane na nowe Kato a pan twierdzi że mam jechać do Hamburga do banku i tam złożyć pismo po którym niby miały być mi zwrócone pieniądze z mojego zamkniętego już konta niewiem co mam robić gdyż nie jestem w stanie tam jechać i dlaczego tam jak konto składałam całkiem w innym mieście co to za różnica gdzie składam pismo o zwrot moich pieniędzy proszę o pomoc bo niewiem gdzie i jak to zrobić nie umiem na tyle niemieckiego żeby napisać pismo sama dziękuje że mogłam opisać moją sytuację pozdrawiam

    Odpowiedz
    • Przykro mi, że ma Pani problemy z odzyskaniem gotówki. Zachęcam do wysłania pisma listem poleconym do oddziału Postbanku, w którym prowadziła Pani konto. Nie ma konieczności składania pisma osobiście. W razie problemów z językiem, proponuję skorzystać z narzędzi do tłumaczenia tekstu, jak np. Google Translate.

      Odpowiedz
  8. Czy jest możliwość wymiany obecnej karty która używam w życiu codziennym tzn dostaje na nią przelew wypłaty , płace w sklepach itd na kartę taka sama z tym samym pinem tylko żeby miała z tylu trzy cyfry zabezpieczające ? Mam druga karte która posiada te cyfry , ale jest zawsze pusta i męczące jest przesyłanie ma nią pieniędzy jak się chce skorzystać . Chciałabym moc korzystać np spontanicznie cos zarezerwować , kupić !

    Odpowiedz
    • Zapewne ma Pani na myśli kartę Visa lub Mastercard, która umożliwia dokonywanie transakcji w internecie. Postbank oferuje kartę Mastercard Classic, która dostępna jest za 29 EUR. Jej zamówienie możliwe jest poprzez bankowość internetową lub w oddziale Postbanku. Jeśli nie chce Pani ponosić dodatkowych opłat, zachęcam do zapoznania się z ofertą banków, które oferują darmowe konto bankowe z kartą Visa standardowo wydawaną do rachunku osobistego – jak np. ING w Niemczech lub Bank DKB. Wydawana tam darmowa karta Visa Debit umożliwia dokonywanie zakupów w internecie.

      Odpowiedz
  9. Posiadam konto w Postbanku, pracuję na umowę o pracę w Niemieckiej firmie. Pensja regularnie wpływa na konto. Pytanie czy dostanę nie duży debet? W Niemczech mam adres do korespondencji a meldunek w Pl. Na Polskim meldunku otworzyłem konto w Postbanku

    Odpowiedz
    • Jeśli konto w Postbanku posiada Pan już dłuższy czas, a wysokość wpływającego wynagrodzenia pozwala na bezproblemowe pokrycie wszystkich zobowiązań, otrzymanie debetu nie powinno być problemem. W tym celu należy skontaktować się bezpośrednio z Postbankiem.

      Odpowiedz
  10. Czy jeśli nie dokończę procesu videorejestracji to konto nie zostanie otwarte ? Mogę zrezygnować z otwierania konta i zostanie cała procedura anulowana czy w jakiś inny sposób musze anulować daną procedurę ?

    Odpowiedz
    • Tak, każde konto otwarte w Postbanku posiada własny numer IBAN oraz BIC, który może być podany firmom i urzędom w celu pobierania opłat (tzw. Lastschrift).

      Odpowiedz
  11. witam . posiadam gewerbe w niemczech meldunek na biuro w niemczech
    id numer steuernummer rezydencja podatkowa tylko w niemczech czy jest mozliwość otwarcia konta
    w waszym banku probowałem przez internet ale przy polu meldunek nie mozna dodac ulicy
    pozdrawiam Jacek

    Odpowiedz
    • Jesteśmy poradnikiem prezentującym oferty kont różnych banków – nie jesteśmy związani bezpośrednio z Postbankiem. W przypadku problemów z otwarciem konta firmowego, zachęcam do wizyty bezpośrednio w Postbanku, bądź też zapoznaniem się z ofertami innych kont firmowych w Niemczech.

      Odpowiedz
  12. Witam posiadam konto w Postbanku , jestem po rozwodzie (była żona posiada dane do logowania ) a ja potrzebuję bilingi z rachunku od 2021roku .
    Jak je mogę odzyskać ?

    Odpowiedz
    • W tej sytuacji konieczne jest udanie się do wybranej placówki Postbanku. Po sprawdzeniu Pana tożsamości, bank może udostępnić stare wyciągi, bądź też odzyskać dostęp do konta.

      Odpowiedz
  13. Witam, jeśli mam konto w Postbank a chcę założyć w innym banku, czy nowy bank zajmuje się zamknięciem rachunku bankowego w Postbank czy muszę listownie to zrobić?

    Odpowiedz
    • Tak, operację zamknięcia dotychczasowego konta można zlecić nowemu bankowi, o ile ten oferuje tzw. Umzugsservice (przeprowadzkę konta). Nowy bank może też poinformować firmy, które pobierają z naszego konta opłaty (np. za prąd lub inne stałe opłaty) o zmianie numeru naszego konta.

      Odpowiedz
    • Tak, istnieje coś takiego. Dla większości klientów Postbanku, standardowy limit dziennych operacji ustawiony jest na 2.500 EUR. Istnieje możliwość zmiany tego limitu w bankowości internetowej (proszę poszukać pozycji: Verfügungslimit erhöhen).

      Odpowiedz
  14. Dzień dobry, założyłam konto w Post banku, niestety cały czas mam problem z zalogowaniem się do bankowości internetowej. Wpisuje ID i hasło po czym wyskakuje komunikat, że nie mam wybranej procedury bezpieczeństwa wybrałam opcje z procedurą otrzymania listu dostałam list wpisałam wszystko jest ok, niestety dalej nie mam możliwości “wejścia” do mojej bankowości bo cały czas wyskakuje ten komunikat o braku wybrania procedury bezpieczeństwa. Czy ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać ?

    Odpowiedz
    • W przypadku powtarzającego się problemu, zachęcam do udania się do najbliższej placówki Postbanku w celu wyjaśnienia problemu.

      Odpowiedz
  15. 20 lipca wysłałem pocztą do Bonn wypowiedzenie kredytu, chcę go spłacić wcześniej, dziś jest 11.08 nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, wypowiedzenie miało być od 15.08.23

    Odpowiedz
    • W zależności od typu zawartej umowy, niektóre kredyty nie dają możliwości wcześniejszej spłaty zadłużenia. Aby szybko wyjaśnić sprawę, proponuję udać się do najbliższej placówki stacjonarnej Postbanku w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

      Odpowiedz
  16. Zablokowano mi konto bankowe, nie mogę zrobić przelewu a po prostu zapomniałem go zrobić i urząd zablokował konto. Chce zrobić przelew niestety pieniądze wracają na moje konto co zrobić ?Dzwonie do banku o odblokowanie oni twierdza ze to zrobili niestety nadal nic się nie zmienia

    Odpowiedz
  17. Dzien dobry 19 sierpnia w sobote zamowilem nowa Karte , czy dostane ja do konca tego tygodnia , poniewaz w poniedzialek sie przeprowadzam a karta ma byc do dwoch tygodni tak mi powiedziala pani w banku pozdrawiam Przemyslaw

    Odpowiedz
    • Tak jak poinformowała pracownica banku, karta powinna dojść maksymalnie w ciągu dwóch tygodni. Zazwyczaj proces ten trwa krócej.

      Odpowiedz
  18. Witam otworzyłem konto w post Bank. Nie mogę się zalogować do swojego rachunku . Chcę to zrobić pierwszy raz. Wprowadzam nr id a następnie pin , który otrzymałem pocztą. Następnie wyskakuje mi komunikat , iż pin jest nieprawidłowy.

    Odpowiedz
    • Proszę upewnić się, że podawane dane są prawidłowe. Jeśli nadal nie ma możliwości zalogowania się na konto, proszę skorzystać z funkcji odzyskania dostępu w bankowości internetowej (znajdujące się na ekranie logowania pod linkiem “Zugangsdaten vergessen?”). W razie dalszych problemów, zachęcam do wyjaśnienia sprawy w wybranej placówce Postbanku.

      Odpowiedz
  19. Witam. Chciałabym zamknąć konto w Niemczech mam już od 2013 roku i niestety nie wiem jakaś zaległość na nim jest ,a dostęp do konta kiedyś zablokowalam 😔 przez telefon nie chcą podać tylko opcja listowna ,czy jest możliwość,że konto mogło zostać automatycznie zamknięte ,bo było używane tylko 2 miesiące czy koszty nadal rosną za prowadzenie konta mimo,że z niego nie korzystam ? Bo zakladajac było darmowe

    Odpowiedz
    • Aby uniknąć dalszego naliczania opłat, należy skontaktować się z Postbankiem listownie i wypowiedzieć umowę o prowadzeniu konta. Wówczas bank powinien poinformować o ewentualnej niedopłacie na koncie, którą będzie trzeba uregulować.

      Odpowiedz
  20. zgubiem telefon z bestsign.otrzymalem nowy list z kodem niestety musze zatwierdzic w starym telefonie nowe urzadzenie.czy istnieje inny sposob?

    Odpowiedz
    • Przy aktywacji BestSign na nowym urządzeniu, istnieje możliwość wyboru alternatywnej drogi potwierdzenia aktywacji. Przy pytaniu o “Verfahren zur Aktivierung” proszę wybrać pozycję Aktivierungsverfahren (mobileTAN) lub Aktivierungsbrief (dla listu z kodem aktywującym). Stare urządzenie nie będzie wówczas potrzebne.

      Odpowiedz
        • Wniosek o kredyt debetowy (znany jako Dispokredit) można złożyć za pomocą bankowości internetowej Postbanku. Po zalogowaniu się należy wybrać z górnego menu pozycję “Services”, a następnie na liście znaleźć pozycję “Verfügungsrahmen Girokonto anpassen”. Na następnym ekranie należy wskazać konto, a następnie podać wysokość limitu debetowego, jaki chciałaby Pani otrzymać. Wówczas przekierowana zostanie Pani do formularza, gdzie należy podać informację m.in. odnośnie zarobków.

          Odpowiedz
  21. Jak można się dowiedzieć czy dostałem kredyt ponieważ czekam a nie dostałem żadnej odpowiedzi a żeby zadzwonić to nie znam zbyt dobrze Niemieckiego

    Odpowiedz
    • Może Pan skontaktować się również za pomocą e-maila, odpowiadając na wiadomość potwierdzającą przyjęcie wniosku o kredyt. Obok niemieckiego, istnieje również możliwość kontaktu w j. angielskim.

      Odpowiedz
    • Wniosek o linię debetową dla konta (tzw. Dispolimit) można złożyć w bankowości internetowej Postbanku. Po zalogowaniu się na stronie Postbank.de należy kliknąć w menu na “Extras”, a następnie “Postbank Dispositionskredit” i dalej “Mehr Infos”. Potem wystarczy już wskazać konto, dla którego chcemy uzyskać Dispo, a następnie podać wysokość linii debetowej. Wniosek należy następnie potwierdzić za pomocą aplikacji BestSign.

      Odpowiedz

Dodaj komentarz