Konto bunq w Holandii

Zaktualizowano: 6 czerwca 2021
bunq konto w Holandii

Otwórz holenderskie konto bunq przez internet : ✅ 0 EUR za przelewy SEPA ✅ 0 EUR za 10 wypłat w miesiącu ✅ 3 karty wliczone w cenę ➥ otwórz je w 5 min!

bunq jest nowoczesnym bankiem internetowym z Holandii, który działa w oparciu o własną holenderską licencję bankową od 2015 roku. Do tej pory bank zdobył zaufanie ponad miliona klientów w Europie. Obsługa konta bankowego bunq odbywa się za pomocą aplikacji mobilnej na smartfona, dzięki czemu możemy szybko i bieżąco kontrolować nasze finanse.

Od niedawna bunq kieruje swoją ofertę do wszystkich mieszkańców Unii Europejskiej. Tym samym holenderskie konto bankowe staje się dostępne nie tylko dla osób z Polski na stałe lub czasowo przebywających w Holandii. Więcej informacji na temat holenderskich kont bankowych znajdą Państwo w naszym poradniku ➤ Konto bankowe w Holandii.

Konto bunq

Konto osobiste bunq Easy Money / Easy Green:

  • 0 Euro za prowadzenie w pierwszym miesiącu (potem: opcja Easy Money: 8,99 EUR lub Easy Green: 17,99 EUR za miesiąc)
  • Max. 25 darmowych subkont z indywidualnym numerem IBAN NL
  • 0 Euro za pierwsze trzy karty płatnicze (Mastercard i Maestro)
  • 4 darmowe wypłaty miesięcznie z bankomatów na całym świecie, potem 0,99 EUR za kolejnych 5
  • 0% prowizji za wypłaty i transakcje w innych walutach (w tym w PLN)

Konto bunq Easy Bank:

  • 0 Euro za prowadzenie w pierwszym miesiącu, potem jedynie 2,99 EUR za miesiąc
  • 0 Euro za jedną kartę płatniczą wydaną do konta, każda kolejna 9,99 EUR za wydanie i 3,49 EUR miesięcznie
  • 0,99 Euro za każdą z 5 wypłat miesięcznie ze wszystkich bankomatów na świecie
  • Brak możliwości otwarcia dodatkowych subkont

Środki w banku bunq objęte są gwarancjami holenderskiego funduszu bankowego do kwoty 100.000 EUR na klienta

Konto w Holandii – rodzaje kont bunq

Bank bunq oferuje dwa plany taryfowe dla kont osobistych. Głównym produktem jest tutaj konto bunq easyMoney. Po jego otwarciu otrzymują Państwo dla swojego konta indywidualny holenderski numer IBAN NL. Dla kont otwartych na adres w Niemczech przydzielany jest od niedawna niemiecki numer IBAN, rozpoczynający się od liter DE. W pakiecie wliczona jest również:

  • możliwość otworzenia do 25 podkont bankowych (każdy z dodatkowym indywidualnym numerem IBAN)
  • możliwość zamówienia do 3 fizycznych kart płatniczych oraz 5 wirtualnych
  • darmowe przelewy SEPA w obrębie Holandii i całej Unii Europejskiej
  • 4 darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie (za 5 następnych: 0,99 EUR za operację)

Prowadzenie konta za pierwszy miesiąc nic nie kosztuje. Jeśli zdecydują się Państwo na korzystanie z konta, za każdy kolejny miesiąc pobrana zostanie opłata w wysokości 8,99 EUR.

Dla osób chcących wspomóc środowisko naturalne, bunq przygotowało plan easyGreen dla konta neutralnego klimatycznie, pomagającego równoważyć CO2. Opcja kosztuje 17,99 EUR miesięcznie i zawiera wszystkie zalety podstawowego planu easyMoney.

Możliwe jest również skorzystanie z opcji podstawowego konta – Easy Bank, którego prowadzenie kosztuje jedynie 2,99 EUR miesięcznie. Wybierając tę opcję musimy się jednak liczyć z kilkoma ograniczeniami: do konta wydawana jest jedynie jedna darmowa karta płatnicza (każda kolejna kosztować nas będzie niemal 10 EUR za wydanie i 3,49 EUR za prowadzenie), wszystkie wypłaty z bankomatu są płatne (za pierwszych 5 w miesiącu zapłacimy 0,99 EUR za wypłatę, potem 2,99 EUR), nie będziemy również mieli możliwości założenia dodatkowych podkont. Może się zatem okazać, że wybranie planu standardowego – Easy Money (zawierającego darmowe wypłaty i bezpłatne 3 karty płatnicze) będzie dla nas tańszych rozwiązaniem.

Ponieważ bank bunq działa w oparciu o pełnowartościową holenderską licencję bankową, środki pieniężne znajdujące się na koncie chronione są przez holenderski fundusz bankowy do kwoty w wysokości 100.000 EUR na klienta. Tym samym mogą być Państwo pewni, że środki finansowe znajdujące się na koncie bunq są całkowicie bezpieczne.

Karty płatnicze bunq

Posiadacze konta bunq Premium mogą zamówić do swojego konta trzy karty płatnicze, nie ponosząc z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. Bank oferuje przy tym następujące typy kart:

  • Karta debetowa bunq Maestro – to standardowa karta płatnicza, ciesząca się sporą popularnością w Holandii oraz innych krajach Europy Zachodniej jak Niemcy czy Austria. Umożliwia ona dokonywanie płatności w większości stacjonarnych placówek handlowych.
  • Karta bunq Mastercard Debit – to debetowa karta płatnicza, która pozwoli na bezproblemowe płacenie za usługi w pozostałych krajach oraz w internecie. Wykonywane transakcje rozliczane są na bieżąco ze środków znajdujących się na koncie.
  • Karta kredytowa bunq Mastercard – to karta kredytowa mająca takie samo zastosowanie co bunq Mastercard Debit.

Bank oferuje dodatkowo możliwość utworzenia 5 wirtualnych kart płatniczych, które są znakomitym rozwiązaniem dla płatności w internecie. Po dokonaniu płatności możemy daną kartę zdeaktywować i tym samym uniknąć niebezpieczeństwa niekontrolowanego potrącenia dalszych opłat z naszego konta przez nieuczciwego sprzedawcę. W przypadku chęci utworzenia dalszych 5 kart, istnieje możliwość wykupienia dodatkowego pakietu w cenie 9,99 EUR miesięcznie.

Karta płatnicza bunq easyTravel

Do końca maja 2021 r. bunq oferował swoją klientom produkt, który umożliwiał również osobom z Polski trzymanie pieniędzy w Holandii. Była to karta bunq Mastercard easyTravel. Co więcej, bunq umożliwiało rejestrację karty travel również na adres zamieszkania w Polsce. Niestety, od czerwca 2021 r. nie ma możliwości zamówienia produktu przez nowych klientów. Posiadacze karty bunq Easy Travel mogą nadal z niej korzystać do końca okresu ważności karty. Po tym czasie zostaną przestawieni na plan taryfowy Easy Bank.

Karta bunq Travel umożliwia dokonywanie płatności wszędzie tam, gdzie akceptowane są karty ze znakiem Mastercard – zarówno w punktach stacjonarnych jak i w internecie. W przypadku płatności w innych walutach niż EUR, nie jest pobierana żadna prowizja za przewalutowanie. Wypłata z bankomatów na całym świecie kosztuje 2,99 EUR.

Miesięczne prowadzenie karty nic nie kosztuje, za wydanie karty bunq easyTravel pobierana była jedynie jednorazowa opłata w wysokości 9,99 EUR. Doładowanie karty możliwe jest za pomocą przelewu SEPA na wskazany numer IBAN, bądź też za pomocą innej karty kredytowej (tutaj naliczana jest prowizja w wysokości 0,5%). Podobnie jak w przypadku konta bunq Premium, tak i tutaj środki finansowe objęte są gwarancjami holenderskiego funduszu bankowego do kwoty 100.000 EUR na klienta.

Wpłaty na konto w Holandii

Istnieje kilka opcji przelania pieniędzy na holenderskie konto bunq z Polski. Jeśli nasz bank wyjściowy dopuszcza taką opcję, możemy nadać europejski przelew SEPA. W tym celu wystarczy jedynie podać holenderski numer IBAN naszego konta bunq. Niektóre banki w Polsce oferują jedynie zwykły przelew międzynarodowy SWIFT, który wiąże się jednak ze sporo wyższymi kosztami nie tylko po stronie banku wyjściowego – sam bank bunq pobiera opłatę za otrzymanie przelewu SWIFT w wysokości 5 EUR (dla przelewów do 10.000 EUR).

Jeśli chcesz uniknąć tych opłat, zachęcamy do zapoznania się z ofertą przelewów online TransferGo. Po przekierowaniu wystarczy wpisać kwotę PLN, jaką zamierzamy przelać na wybrane konto zagraniczne lub (w przypadku przelewów z zagranicy) kwotę np. w EUR, aby zobaczyć, jaka kwota trafi na docelowe konto. Serwis TransferGo dostępny jest w języku polskim, a cała operacja przelewu zajmie nam tylko kilka minut!

Przelewy walutowe online

Jak założyć konto bunq?

Proces otwarcia konta bunq w Holandii odbywa się całkowicie w internecie i trwa jedynie kilka minut. Aby go rozpocząć należy:

  1. Przejść do ➤ formularza otwarcia bunq  (w dolnej części strony istnieje możliwość zmiany na j. angielski)
  2. Podać nasz numer telefonu komórkowego (dopuszczalne są również polskie numery komórkowe)
  3. Odebrać wiadomość SMS i kliknąć na link, który przekieruje nas do aplikacji mobilnej bunq (dostępnej na telefony Android i iOS)
  4. Po zainstalowaniu aplikacji, wypełnić wniosek o otwarcie podając nasze dane osobowe i adresowe
  5. Wykonać zdjęcia naszego dowodu osobistego oraz krótkie nagranie video selfie, służące do identyfikacji naszej osoby

Szczegółowy opis otwarcia konta bunq znajdą Państwo w naszym oddzielnym poradniku ➤ Otwarcie konta bunq krok po kroku.

Po zweryfikowaniu naszych danych otrzymamy dostęp do funkcji konta oraz poznamy przypisany do konta numer IBAN NL. Zamówiona w procesie otwarcia karta płatnicza zostanie wówczas wysłana przez bank na wskazany przez nas adres zamieszkania. Jeśli karty jeszcze nie zamówiliśmy, możemy teraz nadrobić ten krok.

Konto bunq

Konto osobiste bunq Easy Money / Easy Green:

  • 0 Euro za prowadzenie w pierwszym miesiącu (potem: opcja Easy Money: 8,99 EUR lub Easy Green: 17,99 EUR za miesiąc)
  • Max. 25 darmowych subkont z indywidualnym numerem IBAN NL
  • 0 Euro za pierwsze trzy karty płatnicze (Mastercard i Maestro)
  • 4 darmowe wypłaty miesięcznie z bankomatów na całym świecie, potem 0,99 EUR za kolejnych 5
  • 0% prowizji za wypłaty i transakcje w innych walutach (w tym w PLN)

Konto bunq Easy Bank:

  • 0 Euro za prowadzenie w pierwszym miesiącu, potem jedynie 2,99 EUR za miesiąc
  • 0 Euro za jedną kartę płatniczą wydaną do konta, każda kolejna 9,99 EUR za wydanie i 3,49 EUR miesięcznie
  • 0,99 Euro za każdą z 5 wypłat miesięcznie ze wszystkich bankomatów na świecie
  • Brak możliwości otwarcia dodatkowych subkont

Środki w banku bunq objęte są gwarancjami holenderskiego funduszu bankowego do kwoty 100.000 EUR na klienta

Aplikacja bunq po polsku

Ze względu na rosnącą popularność banku bunq wśród osób z Polski coraz częściej zadawane nam jest pytanie, czy aplikacja mobilna bunq dostępna jest w języku polskim. Niestety, w chwili obecnej bunq nie oferuje wsparcia dla języka polskiego, dlatego też aplikacje mobilne bunq na Androida oraz telefony iOS nie są dostępne po polsku. Bunq oferuje obecnie swoje usługi w j. angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, portugalskim oraz włoskim. W jakim języku aplikacja bunq pojawi się na Państwa telefonie, zależy od ustawień językowych telefonu. W przypadku telefonów w j. polskim domyślnym językiem aplikacji będzie angielski.

W chwili obecnej nie wiadomo, czy i kiedy bunq wprowadzi wsparcie dla j. polskiego. Dla osób, które potrzebują wsparcia przy otwarciu konta bunq, przygotowaliśmy oddzielny przewodnik krok po kroku: Jak otworzyć konto bunq.

bunq Holandia – najczęstsze pytania

Poniżej prezentujemy najczęstsze pytania nt. oferty banku bunq. W przypadku braku odpowiedzi na Państwa pytanie, zachęcamy do skorzystania z funkcji komentarzy na dole tej strony, bądź wysłania wiadomości za pomocą formularza kontaktowego.

Czy bank bunq umożliwia prowadzenie konto w PLN?

Holenderski bank bunq oferuje w chwili obecnej rachunki bankowe prowadzone wyłącznie w EUR.

Gdzie znajdę numer IBAN mojego konta bunq?

Numer naszego konta IBAN znajdziemy bezpośrednio w aplikacji mobilnej, po wybraniu konta z ekranu głównego. Dla kont otwartych na adres holenderski zaczynać się on będzie od liter NL, w przypadku kont otwartych na adres w Niemczech – od liter DE.

Dlaczego bank bunq poprosił mnie o wysłanie dokumentów potwierdzających miejsce zamieszkania?

W trakcie rejestracji konta bank bunq poprosi nas o włączenie opcji lokalizacji użytkownika. Bank sprawdza wówczas, czy nasz telefon zlokalizowany jest w tym samym miejscu co podany adres zamieszkania. Jeśli przebywamy w innym miejscu niż to, które podaliśmy w formularzu lub lokalizacja nie działa poprawnie, bank może poprosić nas o przesłanie kopii np. umowy na dostawę prądu z naszym nazwiskiem oraz adres zamieszkania.

Jak aktywować kartę bunq?

Po otrzymaniu karty bunq pocztą, należy dokonać jej aktywacji. W tym celu w aplikacji mobilnej bunq należy wybrać w ekranie głównym zakładkę karty, a następnie wskazać kartę do aktywacji i kliknąć w opcję “aktywuj”. Poproszeni zostaniemy wówczas o wygenerowanie kodu PIN, który posłuży nam do zatwierdzania transakcji oraz wypłaty gotówki z bankomatów.
Przed dokonaniem pierwszej płatności bezstykowej, należy dokonać transakcji w sklepie przy użyciu kodu PIN, aby w pełni aktywować naszą kartę.

Z których bankomatów możliwa jest wypłata gotówki bez prowizji z kartą bunq?

W przypadku planu bunq Premium, przy pierwszych 10 wypłatach w miesiącu bank bunq nie pobiera żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu. Może się jednak zdarzyć, że operator bankomatu będzie chciał obciążyć nas dodatkową opłatą, na którą bank bunq nie ma wpływu. Wysokość tej opłaty zostanie pokazana na ekranie bankomatu przed ostatecznym zatwierdzeniem transakcji. W tej sytuacji możemy przerwać operację, a następnie dokonać wypłaty w innym bankomacie.
W przypadku karty bunq Travel pobierana jest stała opłata w wysokości 0,99 EUR za każdą wypłatę (+ ewentualna opłata dodatkowa operatora bankomatu).

Dostęp do mojego konta bunq jest zablokowany. Do kogo zwrócić się o pomoc?

W przypadku problemów z dostępem do konta, proszę w pierwszej kolejności skorzystać z funkcji przypomnienia hasła dostępnej na ekranie do logowania się. Jeśli odzyskanie dostępu nadal nie jest możliwe, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z biurem obsługi klienta bunq pod adresem: support@bunq.com. Aby bank bunq mógł potwierdzić naszą tożsamość, wiadomość e-mail musi zostać wysłana z tego samego adresu, na który zarejestrowano konto.

Jak zarejestrować dostęp do konta na nowym telefonie?

Wystarczy zainstalować aplikację bunq, a następnie zalogować się na swoje konto, podając adres e-mail oraz hasło ustalone podczas rejestracji. W celu potwierdzenia identyfikacji, bank bunq wyśle wiadomość z kodem potwierdzającym na nasz numer telefonu.

Czy mogę dokonywać przelewów SEPA na inne konta mając kartę bunq travel?

Posiadacze karty bunq travel nie mają możliwości wykonywania przelewów na inne konta. Możliwa jest jedynie wypłata naszych środków pieniężnych na wskazane konto. W przypadku chęci wykonywania regularnych przelewów SEPA, konieczne jest otwarcie pełnego konta bankowego bunq w ramach taryfy bunq Premium.

Jak zmienić płatną subskrypcję lub zamknąć konto bunq?

Aby zmienić rodzaj produktu lub dokonać zamknięcia konta, należy kliknąć w pozycję “profil” w dolnym menu, a następnie kliknąć górny symbol menu i wybrać zakładkę “moje członkostwa” (my memberships). Znajdziemy tam opcję do zmiany taryfy bądź całkowitego zamknięcia konta.

Jak zmienić dane kontaktowe przypisane do konta?

W celu zaktualizowania naszych danych wystarczy wejść w aplikacji mobilnej w zakładkę “Profile”, następnie kliknąć w symbol ustawień w górnym prawym rogu, po czym wybrać pozycję “Personal information”. Tam też można dokonać zmiany adresu zamieszkania, naszego numeru telefonu lub adresu e-mail.

Oferta bunq w Holandii

Należycie Państwo do grona użytkowników bunq? Zapraszamy do oceny oferty banku dla kont w Holandii.

Kliknij w gwiazdki, aby ocenić ofertę

Średnia ocena 4.4 / 5. Ilość głosów 64

Bądź pierwszą osobą, która zagłosuje!

Bunq: konto Holandia – Opinie

Zapraszamy do zadawania pytań oraz dodawania komentarzy nt. oferty banku bunq. Jeśli macie Państwo problemy z otwarciem konta bunq lub zamówieniem karty bunq travel, również prosimy o zgłoszenia za pomocą poniższej funkcji komentarzy. Przed zadaniem pytania zachęcamy również do zapoznania się z odpowiedziami na najczęstsze pytania w górnej części tego artykułu. Być może odpowiedź na zapytanie już się tam znajduje.

Dla klientów bunq: W przypadku problemów z dostępem do konta bunq lub innymi pytaniami odnośnie transakcji na koncie, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z biurem obsługi banku pod adresem: support@bunq.com (w j. angielskim lub holenderskim). Wiadomość powinna zostać wysłana z tego samego adresu, na który dokonano rejestracji konta.

198 komentarzy do wpisu „Konto bunq w Holandii”

    • W chwili obecnej bank bunq nie oferuje żadnych pożyczek lub kredytów ratalnych. Być może zmieni się to w przyszłości.

      Odpowiedz
    • Zmiana kodu PIN powinna być możliwa bez problemów z poziomu aplikacji mobilnej bunq. Wystarczy wejść do zakładki Karty, wybrać właściwą kartę, a następnie w dolnym menu kliknąć w symbol z trzema kropkami i wybrać opcję wygenerowania nowego PIN-u. Jeśli z jakiegoś powodu nie jest to możliwe, zachęcam do kontaktu z biurem obsługi bunq pod adresem: support@bunq.com

      Odpowiedz
  1. Witam zostałem oszukany przez uzytkownika waszego banku przy zakupach przez internet. Jak mogę się dowiedzieć kim jest osoba posiadająca rachunek w bunk??

    Odpowiedz
    • W przypadku oszustwa, należy zgłosić je na policję, która występuje wówczas do banku z wnioskiem o podanie informacji odnośnie posiadacza rachunku. Pragnę jednocześnie wyjaśnić, że nie jesteśmy związani z bunq – jako serwis finansowy prezentujemy jedynie oferty różnych banków z krajów Europy Zachodniej.

      Odpowiedz
    • Proszę upewnić się, że wybrana karta jest aktywna (jej status można zobaczyć w aplikacji mobilnej w zakładce Karty). Jeśli karta nie ma własnego limitu kredytowego, na koncie muszą znajdować się środki pieniężne potrzebne do przeprowadzenia transakcji. W przypadku dalszych problemów z kartą, zachęcam do kontaktu bezpośrednio z bunq pod adresem: support@bunq.com

      Odpowiedz
    • Odblokowanie karty jest możliwe w aplikacji mobilnej. Wystarczy wybrać zakładkę kart z głównego menu, a następnie wejść do wybranej karty i wybrać symbol ustawień w prawym górnym rogu. Tam powinien Pan znaleźć opcję do odblokowania karty

      Odpowiedz
    • W menu dolnym proszę wejść na zakładkę Profile, następnie kliknąć w prawym górnym rogu ikonę ustawień i z menu wybrać opcję My plan. Na nowym ekranie znajdzie Pan w dolnej części przycisk umożliwiający zamknięcie konta.

      Odpowiedz
  2. Witam,mam pytanie takie gdyż mam kartę oraz podane konto od trzech miesięcy lecz jeszcze nie mam wysłanych na moje konto pieniędzy oraz mam minus 16,99 euro….czy mi tego konta nie zablokuja…..

    Odpowiedz
    • Konto nie powinno zostać zablokowane, proszę się jednak postarać, aby środki pieniężne w końcu na konto wpłynęły.

      Odpowiedz
    • Przelew jest wykonywany w ciągu jednego pełnego dnia roboczego (24h). W przypadku nadania przelewu wieczorem, jego zaksięgowanie może opóźnić się do następnego dnia roboczego.

      Odpowiedz
  3. Dzień dobry. Aktualnie przebywam w Holandii i zastanawiam się nad założeniem konta bunq. Czy jeśli założę konto to przelewy od pracodawcy będą przychodzić na numer konta bunq?

    Odpowiedz
    • Jeśli poda Pan numer konta bunq swojemu pracodawcy, to oczywiście te przelewy wynagrodzenia na to konto będą wpływały. Tak jak inne banki działające w Holandii, tak i bunq oferuje pełnowartościowe konto osobiste.

      Odpowiedz
  4. Witam. Założyłem właśnie konto na tej platformie jednak nie musiałem nigdzie podawać numeru telefonu do weryfikacji ani adresu email. Co w takim razie jest nie tak? Jak mogę sie zalogowac na innym urzadzeniu nie majac hasła? Nalezy czekac do ukonczenia weryfikacji? Skanowałem już dowod osobisty oraz zrobiłem nagranie. dodam Ze już widzę dane swojego konta takie jak numer i saldo

    Odpowiedz
    • Być może dokonał Pan już wcześniejszej próby instalacji bunq i otwarcia konta, podczas której podawane były te dane? Proszę wejść do zakładki “Profil” w dolnym menu, a następnie kliknąć symbol ustawień w prawym górnym rogu i wybrać pozycję dane osobiste (personal data), w której może Pan ujrzeć wszystkie dane profilu. Tam też znajdzie Pan adres e-mail oraz numer telefonu zarejestrowane w bunq.

      Odpowiedz
    • Aby wykonać przelew na konto w bunq wystarczy podać numer IBAN konta (poprzedzony literami NL) oraz w niektórych przypadkach kod BIC/SWIFT: BUNQNL2AXXX.

      Odpowiedz
    • Nie bardzo rozumiem pytanie. Zachęcam w tej sprawie do bezpośredniego kontaktu z bunq w celu wyjaśnienia sprawy.

      Odpowiedz
  5. Witam jak długo idzie przelew z holenderskiego konta na Konto W Bunq
    Pieniądze zostały wysłane koło 12 godziny w piątek
    Sądziłem że długo czekać nie trzeba

    Odpowiedz
    • Wszystko zależy od tego, jak szybko bank, z którego wysłane zostały pieniądze, wykona przelew. Przelew SEPA powinien trwać nie dłużej niż jeden dzień roboczy, pieniądze powinny zatem dotrzeć na Pana konto najpóźniej w poniedziałek.

      Odpowiedz
      • Witam, mam problem z rejestracją, prosiłem o usunięcie konta, żebym mógł od początku się zarejestrować a nadal mam ten sam błąd, też usunąłem konto w aplikacji i dalej noc nie mogę zrobić

        Odpowiedz
        • W tej sytuacji proszę o kontakt z biurem obsługi banku bunq pod adresem support@bunq.com. Ważne, aby wiadomość była wysłana z tego samego adresu, którego użył Pan przy pierwszej próbie rejestracji. Alternatywnie może Pan skorzystać również z forum użytkowników bunq dostępnego pod adresem https://together.bunq.com/.

          Odpowiedz
    • Niestety, bank bunq nie posiada własnych wpłatomatów. Może Pani dokonać wpłaty na konto w wybranej placówce bankowej dowolnego banku, musi się jednakże Pani liczyć z opłatą z tego tytułu pobraną zgodnie z cennikiem danego banku.

      Odpowiedz
  6. Witam, chcialbym wyplacic EUR z bunq ale w trakcie wypelniania pol z numerem konta i nazwa odbiorcy klikam dalej i wyskakuje jakis komunukat zeby cos wykupic za 15 e bodajze, nie mam karty bo nie zamawialem
    Jak przelac EUR na polskie konto walutowe ?

    Odpowiedz
    • Domyślam się, że posiada Pan jedynie opcję podstawową bunq lub easyTravel, w której nie ma opcji wykonywania przelewów. Istnieje natomiast możliwość wypłacenia wszystkich środków zgromadzonych na koncie. Należy wówczas wejść na konto, na którym znajdują się pieniądze, kliknąć w dolne menu, a potem z listy wybrać opcję wypłaty, gdzie należy podać numer IBAN konta docelowego.

      Odpowiedz
  7. Witam. Moje konto w Bunq zostało zdeaktywowane. Po wejściu do aplikacji mogłem je ponownie aktywować. Czekałem na przelew z urzędu holenderskiego. Co teraz jeśli oni zrobili przelew gdy konto bylo zdeaktywowane? Przelew powinien byc dzis rano. Konto aktywowałem popołudniu. Czy pieniądze wrócą do urzędu czy bedzie proba ponownego przelania?

    Odpowiedz
    • Jeśli konto było nieaktywne w momencie wykonania przelewu, pieniądze najpewniej wróciły do adresata. Jeśli ma Pan wątpliwości, zachęcam do kontaktu z biurem obsługi bunq pod adresem: support@bunq.com

      Odpowiedz
  8. Witam. Dziś sciaglo mi opłatę za jakiś easyGreen. Co to jest jak to wyłączyć i czy mogę odzyskać 16e. Dziękuję i pozdrawiam Marcin

    Odpowiedz
    • Easygreen to jeden z dostępnych planów taryfowych bunq. Aby zmienić taryfę, należy wejść w aplikacji mobilnej do zakładki Profil, a następnie w prawym górnym rogu wybrać ikonę ustawień, a tam zakładkę “My Memberships”.

      Odpowiedz
      • Już zmieniłem na plan taryfowy Easy travel, bo on jest z tego co wyczytałem za darmo prawda? Czy jest szansa na zwrócenie tych 16 euro?, ponieważ ta subskrypcja mnie zupełnie nie interesuje. Z góry dziękuję za odpowiedź.

        Odpowiedz
    • Jeśli ma Pan na myśli sumę widoczną w aplikacji bunq jako zaoszczędzone pieniądze, nie są to środki znajdujące się na koncie, a jedynie informacja o tym, jaką kwotę zaoszczędził Pan unikając typowych opłat bankowych.

      Odpowiedz
        • Proszę zapoznać się z naszym opisem aktywacji karty dostępnym w części “Najczęstsze pytania”. Jeśli nadal nie może Pan dokonać jej aktywacji, zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi bunq pod adresem: support@bunq.com

          Odpowiedz
    • Niestety, bank bunq nie posiada wpłatomatów umożliwiających wpłatę gotówki na konto. Istnieje możliwość wpłacenia pieniędzy na konto bunq w dowolnej placówce bankowej w Holandii, należy jednak w tej sytuacji liczyć się z koniecznością poniesienia opłaty zgodnej z cennikiem danego banku.

      Odpowiedz
    • Witam. Chce zrobic przelew na holenderskie konto lecz nigdzie nie widzę opcji wpisania tytułu przelewu. Gdzie on się znajduje?

      Odpowiedz
      • Przy zlecaniu przelewu (obok danych osoby/podmiotu odbierających przelew) znajdzie Pani również pole description / betalingskenmerk, gdzie należy podać tytuł przelewu.

        Odpowiedz
  9. witam, czy na koncie bunq istnieje możliwość otwarcia
    debetu? Jesli tak to do jakiej kwoty i jakie warunki trzeba spełnić, czy trzeba przedłożyć umowe o pracę, zameldowanie itp.

    Odpowiedz
    • W zależności od tego, jaką kartę do bunq Pan zamówi (Maestro lub Mastercard) może Pan dokonywać nią płatności we wszystkich placówkach akceptujących karty z tym znakiem. W przypadku kont bunq Premium trzy pierwsze wydane karty są wliczone w miesięczną opłatę za prowadzenie.

      Odpowiedz
      • Pisze Pani, że przelewy w walucie innej niż EUR na konto BUNQ zostaną automatycznie przewalutowane. Natomiast w apce BUNQ znalazłem info że przelewy w walucie innej niż EUR na konto BUNQ zostaną automatycznie odesłane do nadawcy, gdyż BUNQ operuje tylko walutą EUR… Ponad 36h temu został wykonany dla mnie przelew z Polski w złotówkach i wciąż nie mam pieniędzy na koncie, dodam że jest to większa kwota, spadek i trochę się martwię…

        Odpowiedz
        • Panie Piotrze, przepraszam, zgadza się – moja odpowiedź nie była dokładnie sformułowana. Miałam tutaj możliwość przewalutowania przelewu już na poziomie banku wychodzącego. W sytuacji, jeśli to nie nastąpi, a sam przelew wyjdzie w PLN, zostanie on cofnięty, gdyż bunq przyjmuje obecnie jedynie przelewy w Euro.

          Odpowiedz
  10. Witam, czy mogę dokonać wpłaty na wasz IBAN cholenderski w złotówkach czy one zostaną automatycznie przewalutuowane na euro czy przelew powróci na polskie konto ?

    Odpowiedz
    • W przypadku przelewu przychodzącego na konto bunq w innej walucie niż EUR, zostanie on przewalutowany na EUR po aktualnym kursie. Jeśli chce Pan wcześniej dowiedzieć się, jaka kwota dokładnie trafi na konto, zachęcam do skorzystania z przelewów walutowych online np. za pomocą platformy TransferGo.

      Odpowiedz
  11. Proszę o szybka pomoc!! Pogrzebała coś w aplikacji teraz nie mogę odzyskać konta a tym samym zablokowała mi się karta płatnicza jestem bez środków do życia co mam dalej robić by odzyskać moje konto

    Odpowiedz
    • W tej sytuacji należy skontaktować się bezpośrednio z bankiem bunq, wysyłając wiadomość na adres support@bunq.com – wiadomość powinna zostać wysłana z tego samego adresu e-mail, na który dokonano rejestracji konta.

      Odpowiedz
    • Niestety, bank bunq nie posiada własnych bankomatów. Nadal ma Pan możliwość wpłacenia pieniędzy na konto w dowolnej placówce bankowej, należy jednak liczyć się wówczas z koniecznością poniesienia opłaty zgodnej z cennikiem danego banku.

      Odpowiedz
  12. Witam. Środki na koncie zostały omyłkowo zblokowane(?), podejrzewam, że zablokowane na jakimś subkoncie..? Jakakolwiek operacja będzie możliwa dopiero po upływie miesiąca, tj koniec października br. Co robić? Jak to odblokować? Proszę o pomoc

    Odpowiedz
    • W tej sytuacji należy skontaktować się bezpośrednio z bankiem bunq, wysyłając wiadomość na adres support@bunq.com – wiadomość powinna zostać wysłana z tego samego adresu e-mail, na który dokonano rejestracji konta.

      Odpowiedz
    • Wysyłka powinna być możliwa na adres agencji. Wówcza nazwę agencji należy podać w części adresu kontaktowego przeznaczonej dla nazwiska na skrzynce.

      Odpowiedz
    • Wypłat dokonać można za pomocą karty bunq wydawanej do konta w dowolnym bankomacie akceptującym karty Visa i Mastercard. Jeśli nie zamówił Pan jeszcze karty do konta, można to uczynić w aplikacji mobilnej bunq.

      Odpowiedz
    • W przypadku planu bunq premium wliczonych jest 10 darmowych wypłat z bankomatów na całym świecie, w przypadku karty bunq travel to koszt 0,99 EUR. Wypłaty można dokonać z dowolnego bankomatu akceptującego karty Visa i Mastercard. Może się zdarzyć, że niektórzy operatorzy będą chcieli doliczyć własną prowizję za wypłatę. Wówczas można przerwać operację i skorzystać z innej maszyny.

      Odpowiedz
  13. Witam założyłem konto sam a widnieje mi w aplikacji że jest jakiś współwłaściciel i nie mogę korzystać z konta póki on nie akceptuje

    Odpowiedz
      • Witam otworzylem konto bankowe w bunq, rejestracja przebiegla pomyslnie, aczkolwiek nie moge zamowic karty wpisujac adres w holandii gdzie aktualnie przebywam, wpisujac adres i klikajac done, nic dalej sie nie dzieje.

        Odpowiedz
        • Proszę powtórzyć operację i upewnić się przy tym, że podawany adres jest prawidłowy, a wszystkie wymagane pola są wypełnione. Jeśli problem nadal będzie się powtarzał, będzie Pan musiał zgłosić się bezpośrednio do biura obsługi bunq w celu wyjaśnienia problemu. Adres kontaktowy to support@bunq.com.

          Odpowiedz
          • Jak tylko pieniądze trafią na Pani konto, kwota ta będzie widoczna w aplikacji mobilnej w widoku stanu konta bankowego.

      • Witam. Piszę meila na adres
        support@bung.com i dostaje wiadomość zwrotną że adres jest nie poprawny. Proszę o pomoc ponieważ mam środki na koncie aczkolwiek nie mogę zrobić żadnego przelewu i tak prawie od miesiąca. Za pomoc z góry dziękuję. Oo

        Odpowiedz
  14. Witam! Co w sytuacji jeśli otworzyłam konto na stary dowód bo jeszcze jest ważny do grudnia 2020 , a jak odbiorę nowy to jak to zgłosić do bunq czy jest możliwość zrobić to samemu w aplikacji mobilnej

    Odpowiedz
    • Nie ma potrzeby zgłaszania faktu uzyskania nowego dokumentu tożsamości. Jeśli konieczna będzie identyfikacja w późniejszym okresie, proszę po prostu użyć nowego dowodu osobistego.

      Odpowiedz
    • Numer karty bunq widoczny jest na jej odwrocie. Znajdzie Pan tam również datę ważności. Kod do potwierdzania transakcji CVC widoczny jest z kolei w aplikacji mobilnej bunq.

      Odpowiedz
  15. Witam zgubiłam pewnego dnia kartę i już nie mogłam później wypłacić pieniędzy z bankomatu karta jakby była zablokowana co zrobić ?

    Odpowiedz
    • Status karty może być sprawdzony w aplikacji mobilnej bunq (klikając w pozycję karty). Jeśli jest ona zablokowana, można ją ponownie odblokować i korzystać z niej do płacenia za zakupy i wypłacania gotówki tak jak wcześniej.

      Odpowiedz
    • Aktywacja karty możliwa jest w aplikacji mobilnej. Proszę wybrać pozycję karty w ekranie głównym, a następnie kliknąć w zdjęcie karty i wybrać opcję aktywacji.

      Odpowiedz
    • Aktywacji karty można dokonać w aplikacji mobilnej bunq. Wystarczy wybrać pozycję kart na ekranie głównym, a następnie wybrać właściwą kartę (jeśli zamówiła ich Pani więcej niż jedną) i kliknąć w opcję aktywuj.

      Odpowiedz
    • Aktywacja karty bunq dostępna jest w aplikacji mobilnej. Wystarczy wybrać pozycję karty na ekranie głównym, a następnie kliknąć jej symbol i wybrać opcję aktywacji.

      Odpowiedz
    • Proszę upewnić się, że w aplikacji mobilnej bunq nie dokonano blokady karty płatniczej. Jeśli karta jest aktywna i nadal nie ma możliwości dokonywania płatności, proszę zwrócić się bezpośrednio do biura obsługi klienta bunq pod adresem: support@bunq.com

      Odpowiedz
        • Bunq dopuszcza możliwość logowania się na konto z różnych urządzeń (w tym np. dwóch telefonów). Ze względów bezpieczeństwa można jednakże korzystać tylko z jednego urządzenia jednocześnie (tzw. zalogowanie się na koncie na telefonie #1 spowoduje automatyczne wylogowanie na telefonie #2).

          Odpowiedz
  16. Witam. Mam konto w bunq a karty wirtualne. Proszę od podstaw napisać jak z nie korzystać póki nie dostane karty plastikowej

    Odpowiedz
    • Za pomocą wirtualnej karty bunq może Pan dokonywać zakupów w internecie (należy tutaj podać numer karty, datę ważności oraz kod kontrolny), bądź w sklepach za pomocą telefonu komórkowego, po dodaniu karty do Google Pay lub Apple Pay. Tutaj należy postępować zgodnie ze wskazówkami widocznymi w telefonie.

      Odpowiedz
      • Mam pytanie jesli zweryfikowałem konto ale podany adres przezemnie był inny niz lokalizacji w telefonie a teraz jestem w polsce i dalej nie moge nic zrobic a mam pieniadze na koncie to jak wypłacić ?

        Odpowiedz
        • W tej sytuacji najlepiej skontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi bunq pod adresem: support@bunq.com w celu wypłaty środków i ewentualnego zamknięcia konta. Wiadomość powinna być wysłana z adresu e-mail, na który zarejestrowano konto.

          Odpowiedz
    • Witam. Założyłam konto w waszym banku, potrzebuję do pracy wysłać screen z nr. konta i nazwa posiadacza rachunku, nigdzie nie mogę tego znaleźć, proszę o pomoc. Kartę zamowilam i czekam. Ale bez tego zdj nie moge podjąć pracy.

      Odpowiedz
      • Porszę wybrać zakładkę z kontem bankowym widocznym na ekranie powitalnym po uruchomieniu aplikacji. Po wejściu w konto ujrzy Pani numer konta bankowego IBAN wraz z kodem BIC. Dane osobowe można ujrzeć w zakładce Profil po wejściu w ustawienia (symbol w prawym górnym rogu).

        Odpowiedz
        • Opcja zamówienia karty dostępna jest w aplikacji mobilnej bunq. Po wybraniu zakładki Karty z ekranu głównego, należy kliknąć w dolny przycisk menu i tam wybrać rodzaj karty, jaki chce Pani otrzymać.

          Odpowiedz
  17. Witam, gdzie moge znależc umowe z bankiem bunq ponieważ nie moge go znalezc w skrzynce meilowej ani na stronie bunq,jest mozliwos ,żeby Bunq wyslal mi kopie?

    Odpowiedz
    • Warunki korzystania z konta bunq dostępne są w dokumencie umieszczonym na stronie bunq. Jeśli potrzebuje Pani kopię potwierdzającą otwarcie konta w bunq (np. dla pracodawcy), należy zgłosić się w tej sprawie do biura obsługi klienta bunq pod adresem: support@bunq.com

      Odpowiedz
      • Zrobiłem przelew komuś ale chce to cofnąć nie wysłałem tej osobie co powinienem można cofnąć to w aplikacji jakoś jeżeli jest sobota i nie doszły pieniążki jeszcze

        Odpowiedz
        • Niestety, nie ma opcji cofania przelewów w aplikacji. Jeśli przelew został wysłany na niepoprawne konto, należy zgłosić się do banku docelowego, który to konto obsługuje i poinformować o zaistniałej sytuacji.

          Odpowiedz
  18. witam. po zainstalowaniu apki na nowym telefonie zostało utworzone nowe konto firmowe. jak mam przenieść konto na nowy telefon?

    Odpowiedz
    • Aby zalogować się na swoje konto na nowym telefonie, należy pobrać aplikację bunq, a następnie na ekranie wybrać opcję “Already a member? Login!” i zalogować się przy użyciu adresu e-mailowego lub numeru telefonu użytego do rejestracji. Zostanie tam wysłany kod potwierdzający, który należy podać w aplikacji, aby dokończyć proces logowania.

      Odpowiedz
  19. Przelałam pieniadze z ING na Bunq ,używając pomyłkowo wcześniejszego linku wysłanego z prośbą od odbiorcy przelewu. Kiedy pieniądze dotrą do odbiorcy?

    Odpowiedz
    • Jeśli był to standardowy przelew SEPA, kwota powinna trafić na konto odbiorcy w ciągu jednego dnia roboczego.

      Odpowiedz
    • Wystarczy zainstalować aplikację bunq na nowym telefonie, a następnie zalogować się na swoje konto przy użyciu wcześniej ustawionych danych dostępowych i postępować zgodnie z wskazówkami w aplikacji.

      Odpowiedz
    • Mam zablokowane karty i nie moge ani płacić ani wypłacić ani zrobic przelewu. Mam nadzieje ze moja wypłata nie zniknie gdy sie rano obudze

      Odpowiedz
      • Pieniądze na pewno nie znikną z konta. Jeśli nie powiedziecie się odzyskanie dostępu poprzez funkcję przypomnienia hasła, proszę o kontakt bezpośrednio z biurem obsługi Bunq pod adresem: support@bunq.com

        Odpowiedz
          • Jeśli przelewa Pani pieniądze z konta walutowego w EUR, wystarczy podać numer konta IBAN. Jeśli natomiast środki pieniężne znajdując się na koncie złotówkowym, wówczas zachęcamy do skorzystania z usługi przelewów walutowych online, oferowanych np. przez serwis TransferGo. Konto bunq dopuszcza jedynie przelewy przychodzące w Euro. Z drugiej strony dzięki serwisowi uniknie Pani wysokich opłat za przewalutowanie.

  20. Witam. Czy na koncie premium mogę mieć walutę także PLN?? Chodzi o to że chciałbym przewalutować na PLN i np opłacić rachunki

    Odpowiedz
    • W chwili obecnej bank bunq umożliwia prowadzenie konta jedynie w Euro. Jeśli chce Pan dokonywać przelewów w PLN, zachęcam do zapoznania się z ofertą transferów gotówkowych TransferGo. Po założeniu darmowego profilu, może Pan wysłać pieniądze z konta w Euro i przelać na wskazane konto w Polsce po aktualnym kursie wymiany. Więcej informacji na ten temat znajdzie Pan pod adresem: https://hype.pl/go/transfergo

      Odpowiedz
    • Jak długo będę czekać na kartę jeśli zamówię ją dzisiaj a 25 wyjeżdżam i chciałam ją dostać jeszcze do Polski. Czy zdarzę?

      Odpowiedz
      • Bank zazwyczaj wysyła kartę natychmiast, natomiast czas dostawy zależy od tego, jak sprawnie z przesyłką poradzi sobie Poczta Polska. Jeśli nie otrzyma Pan karty będąc w Polsce, zachęcam do bezpośredniego kontaktu z bunq i podanie nowego adresu w Holandii.

        Odpowiedz
      • Karta bunq powinna trafić pod wskazany adres w ciągu 7 dni od momentu potwierdzenia danych osobowych i zamówienia karty.

        Odpowiedz
        • Witam. Otworzylam konto kilka dni temu. Karty bankomatu przyszly ale niemoge korzystac z konta zewzgledu ze pokazuje caly czas weryfikacjon pending. Probowalam wielokrotnie weryfikowac poprzez zdjecie dowodu i nic to nie daje. Prosze o podpowiedz

          Odpowiedz
          • Jeśli weryfikacji nie może zostać zakończona, w aplikacji pojawia się zazwyczaj informacja, w czym jest problem. Jeśli nadal nie udaje się Pani dokończyć procesu, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi bunq pod adresem: support@bunq.com

        • Witam czy można ściągnąć aplikacje w jezyku polskim oraz czy można zalozyc to konto bez meldunku w NL?
          A i dlaczego aż 7.99 miesięcznie?😊

          Odpowiedz
          • Aplikacja bunq nie jest niestety dostępna w j. polskim. We wniosku o otwarcie konta poproszony zostanie Pan o podanie adresu holenderskiego, pod którym Pan przebywa (zostanie tam też wysłana karta płatnicza po jej zamówieniu). Bank nie wymaga przy tym przesłania kopii meldunku.

        • Aktywacja kart możliwa jest w aplikacji bunq wybrać blok “karty” na ekranie głównym, a następnie kliknąć w symbol karty, która ma być aktywowana i dokonać tego procesu w dalszej zakładce.

          Odpowiedz
        • Dla posiadaczy telefonów Android istnieje możliwość dodania wirtualnej karty do usługi Google Pay, w przypadku telefonów iOS można dodać kartę w ramach usługi Apple Pay.

          Odpowiedz
      • Proszę upewnić się, że karta została aktywowana w aplikacji mobilnej. Konieczne będzie wówczas nadanie karcie kodu PIN, którego podanie będzie niezbędne do dokonania wypłaty z bankomatu.

        Odpowiedz
          • Tak, istnieje możliwość wykonywania przelewów SEPA na konto w Polsce. Proszę mieć jedynie na uwadze, że jeśli konto docelowe prowadzone jest w PLN, przelew zostanie przewalutowany po aktualnym kursie. Jeśli chce mieć Pani pewność, jaka kwota trafi do Polski, zachęcam do skorzystania z opcji tanich przelewów walutowych, np. za pomocą serwisu TransferGo.

          • Witam .Mam problem z zalogowaniem się na konto bunq .mam to konto już 8 miesięcy. Kupilem Nowy telefon i proszą mnie o podanie maila i kodu .wpisuje swojego maila i kod 6 cyfrowy i mnie wyrzuca. Proszę o pomoc pilna sprawa .wcześniej miałem zapisane już i automatycznie przez aplikację mogłem wejść bez podawania kodu .podaje maila i kod i wyskakuje mi jakoś błąd. Proszę pomóżcie

          • W przypadku problemów z zalogowaniem do konta, należy zwrócić się do biura obsługi bunq dostępnego pod adresem: support@bunq.com. Ważne, aby wiadomość została wysłana z tego samego adresu e-mail, który podano przy rejestracji konta.

        • Witam proszę o pomoc. Od kilku dni mam kartę bunq jednak pomimo nadania jej pinu nie mogę z niej korzystać a także robić przelewów, w aplikacji ciągle prośbą o weryfikację, która powtarzalam kilka razy jednak w niczym to nie pomaga. Proszę pomóżcie.

          Odpowiedz
          • Karta bunq zostanie uaktywniona dopiero po zakończeniu procesu aktywacji konta. Jeśli z jakiś powodów nie udaje się Pani tego dokonać, zachęcam do bezpośredniego kontaktu z biurem obsługi klienta bunq pod adresem support@bunq.com. Proszę upewnić się, że wiadomość jest wysłana z konta e-mail, na które dokonano rejestracji rachunku bankowego.

          • Witam mam problem z kontem zostaly mi tam przelane srodki na konto I nic z tym nie moge zrobic boje sie ZE strace pieniadze. Bardzo prosze o pomoc

          • Nie mamy dostępu do danych klientów bunq. W tej sytuacji proszę skontaktować się bezpośrednio z bankiem. Wystarczy wysłać wiadomość na adres: support@bunq.com. Ważne, aby wiadomość e-mail została wysłana z tego samego adresu, na który zarejestrowano konto.

        • Niestety, wypłata pieniędzy za pomocą telefonu nie jest możliwa. Proszę pamiętać o zablokowaniu zgubionej karty w aplikacji mobilnej bunq w celu uniknięcia jej użycia przez osoby trzecie.

          Odpowiedz
          • Proszę upewnić się, że podany numer IBAN w szczegółach przelewu był poprawny i poprzedzony literami PL. Jeśli numer nie był poprawny, pieniądze wrócą na Pana konto. Ze względu na sylwestra i nowy rok oraz wypadający zaraz po nich weekend przelew mógł potrwać dłużej niż zazwyczaj.

    • Witam mam problem zalał mi się telefon i nie pamiętam hasła gdy biorę żeby mi od,zyskało to jakiś błąd wyskakuje pisałem do suuporta email nikt nie odpisuje tyle czasu nie mogę wypłacić swoich pieniędzy nawet z konta co mam z tym zrobić

      Odpowiedz
      • Proszę upewnić się, że wiadomość została wysłana na poprawny adres (support@bunq.com) za pomocą tego samego adresu e-mail, na który zostało otwarte konto. Istnieje również możliwość zalogowania się na konto za pomocą przeglądarki internetowej. W tym celu należy wejść na stronę https://bunq.app/, a następnie wybrać opcję logowania bez aplikacji (log in without the bunq app). Po podaniu adresu e-mail, otrzyma Pan wiadomość z wygenerowanym linkiem. Należy go kliknąć, a następnie podać jedunie 6-cyfrowy kod do potwierdzania transakcji.

        Odpowiedz
        • Właśnie bank bubq zamknął mi konto i nie wiem jak odzyskać swoje pieniądze z konta , proszę o pomoc ,pisałam prośbę o przesłanie moich środków na inne konto ale nikt się nie odzywa w mojej sprawie,co mam robić?

          Odpowiedz
          • Proszę upewnić się, że wiadomość wysłana do biura obsługi klientu bunq na adres support@bunq.com została wysłana z tego samego adresu, na które zostało zarejestrowane konto. Powinna Pani otrzymać wówczas odpowiedź w ciągu 5 dni roboczych. Może pani również skorzystać z forum użytkowników bunq dostępnego pod adresem https://together.bunq.com/.

          • Opcja aktywacji karty bunq dostępna jest w aplikacji mobilnej. Wystarczy wybrać zakładkę kart, gdzie znajdują się wszystkie karty wydane do konta i wybrać opcję aktywacji.

      • Witam, założyłem jakiś czas temu konto w banku BUNQ przez internet. Wszystko przebiegało pomyślnie i byłem bardzo zadowolony z aplikacji jak i samego konta, czekam właśnie, aż dostanę kartę, ale w dniu dzisiejszym sprawdzając stan rachunku zobaczyłem, że ściągnęło mi 16.99 euro za subskrypcje Easy Green o której nic mi nie było wiadomo. Czy jest szansa bym odzyskał te pieniądze i wyłączył tą subskrypcje? Z góry dziękuję za pomoc.

        Odpowiedz
        • Po upływie pierwszego darmowego miesiąca, bank bunq pobiera opłatę za prowadzenie konta zgodnie z modelem wybranym przy zakładaniu konta. Easy Green to jeden z dwóch planów dostępnych dla klientów indywidualnych, opłata miesięczna wynosi tutaj 16,99 Euro. Alternatywą jest zmiana na plan podstawowy easyMoney za 7,99 miesięcznie. Aby to uczynić, należy wejść w aplikacji mobilnej do zakładki Profile, a następnie wybrać w prawym górnym rogu symbol ustawień i tam wejść w wybór planu (My plan).

          Odpowiedz
      • W tej sytuacji może Pan skonfigurować aplikację bunq na nowym urządzeniu, logując się na niej przy użyciu wcześniej zdefiniowanego hasła. Na zarejestrowanym numerze komórkowym wysłana może zostać wiadomość w celu sprawdzenia Pana tożsamości.

        Odpowiedz
      • Zmiana planu możliwa jest w ustawieniach aplikacji mobilnej. Proszę wejść na ikonę PROFIL, a następnie w prawym górnym rogu ikonę ustawień. Tam też znajdzie Pan pozycję taryfy (My plan), gdzie można dokonać zmiany.

        Odpowiedz
        • Tak, oczywiście – może Pan wówczas podać niemiecki adres zamieszkania. Na podany adres wysłana zostanie wówczas wybrana karta płatnicza bunq.

          Odpowiedz
      • Bunq nie posiada niestety własnych wpłatomatów, wpłat pieniędzy na konto można dokonywać w oddziałach innych banków, należy się jednak liczyć z koniecznością poniesienia prowizji z tego tytułu, zgodnej z cennikiem danego banku.

        Odpowiedz

Dodaj komentarz