Zaznacz stronę
bunq konto w Holandii

Zaktualizowano:

Konto bunq w Holandii

Otwórz holenderskie konto bunq przez internet : ✅ 0 EUR za przelewy SEPA ✅ 0 EUR za 10 wypłat w miesiącu ✅ 3 karty wliczone w cenę ➥ otwórz je w 5 min!

bunq jest nowoczesnym bankiem internetowym z Holandii, który działa w oparciu o własną holenderską licencję bankową od 2015 roku. Do tej pory bank zdobył zaufanie ponad miliona klientów w Europie. Obsługa konta bankowego bunq odbywa się za pomocą aplikacji mobilnej na smartfona, dzięki czemu możemy szybko i bieżąco kontrolować nasze finanse.

Od niedawna bunq kieruje swoją ofertę do wszystkich mieszkańców Unii Europejskiej. Tym samym holenderskie konto bankowe staje się dostępne nie tylko dla osób z Polski na stałe lub czasowo przebywających w Holandii. Więcej informacji na temat holenderskich kont bankowych znajdą Państwo w naszym poradniku ➤ Konto bankowe w Holandii.

Konto bunq Premium:

  • 0 Euro za prowadzenie w pierwszym miesiącu (każdy kolejny to jedynie 7,99 EUR)
  • Max. 25 darmowych subkont z indywidualnym numerem IBAN NL
  • 0 Euro za pierwsze trzy karty płatnicze (Mastercard i Maestro)
  • 10 darmowych wypłat miesięcznie z bankomatów na całym świecie
  • 0% prowizji za wypłaty i transakcje w innych walutach (w tym w PLN)

Karta bunq Travel:

  • 0 Euro za prowadzenie (jedynie 9,99 EUR za wydanie)
  • 0% prowizji za przewalutowanie
  • 0,99 Euro za wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie
  • Możliwość otwarcia na adres w Polsce

Środki w banku bunq objęte są gwarancjami holenderskiego funduszu bankowego do kwoty 100.000 EUR na klienta

Konto w Holandii – bunq Premium

Głównym produktem w portfolio bunq jest konto bankowe Premium. Po jego otwarciu otrzymują Państwo dla swojego konta indywidualny holenderski numer IBAN NL. W pakiecie wliczona jest również:

  • możliwość otworzenia do 25 podkont bankowych (każdy z dodatkowym indywidualnym numerem IBAN)
  • możliwość zamówienia do 3 fizycznych kart płatniczych oraz 5 wirtualnych
  • darmowe przelewy SEPA w obrębie Holandii i całej Unii Europejskiej
  • 10 darmowych wypłat ze wszystkich bankomatów na świecie (każda następna za 0,99 EUR)

Prowadzenie konta za pierwszy miesiąc nic nie kosztuje. Jeśli zdecydują się Państwo na korzystanie z konta, za każdy kolejny miesiąc pobrana zostanie opłata w wysokości 7,99 EUR. 

Ponieważ bank bunq działa w oparciu o pełnowartościową holenderską licencję bankową, środki pieniężne znajdujące się na koncie chronione są przez holenderski fundusz bankowy do kwoty w wysokości 100.000 EUR na klienta. Tym samym mogą być Państwo pewni, że środki finansowe znajdujące się na koncie bunq są całkowicie bezpieczne.

Karty płatnicze bunq

Posiadacze konta bunq Premium mogą zamówić do swojego konta trzy karty płatnicze, nie ponosząc z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. Bank oferuje przy tym następujące typy kart:

  • Karta debetowa bunq Maestro – to standardowa karta płatnicza, ciesząca się sporą popularnością w Holandii oraz innych krajach Europy Zachodniej jak Niemcy czy Austria. Umożliwia ona dokonywanie płatności w większości stacjonarnych placówek handlowych. 
  • Karta bunq Mastercard Debit – to debetowa karta płatnicza, która pozwoli na bezproblemowe płacenie za usługi w pozostałych krajach oraz w internecie. Wykonywane transakcje rozliczane są na bieżąco ze środków znajdujących się na koncie.
  • Karta kredytowa bunq Mastercard – to karta kredytowa mająca takie samo zastosowanie co bunq Mastercard Debit. 

Bank oferuje dodatkowo możliwość utworzenia 5 wirtualnych kart płatniczych, które są znakomitym rozwiązaniem dla płatności w internecie. Po dokonaniu płatności możemy daną kartę zdeaktywować i tym samym uniknąć niebezpieczeństwa niekontrolowanego potrącenia dalszych opłat z naszego konta przez nieuczciwego sprzedawcę. W przypadku chęci utworzenia dalszych 5 kart, istnieje możliwość wykupienia dodatkowego pakietu w cenie 9,99 EUR.

Karta płatnicza bunq travel

Jeśli nie chcemy ponosić miesięcznych kosztów prowadzenia konta, a nadal jesteśmy zainteresowani trzymaniem naszych pieniędzy w Holandii, idealnym alternatywnym produktem oferowanym przez bunq będzie wówczas karta bunq Mastercard Travel

Karta umożliwia dokonywanie płatności wszędzie tam, gdzie akceptowane są karty ze znakiem Mastercard – zarówno w punktach stacjonarnych jak i w internecie. W przypadku płatności w innych walutach niż EUR, nie jest pobierana żadna prowizja za przewalutowanie. Wypłata z bankomatów na całym świecie kosztuje jedynie 0,99 EUR.

Miesięczne prowadzenie karty nic nie kosztuje, za wydanie karty bunq Travel pobierana jest jedynie jednorazowa opłata w wysokości 9,99 EUR. Doładowanie karty możliwe jest za pomocą przelewu SEPA na wskazany numer IBAN, bądź też za pomocą innej karty kredytowej (tutaj naliczana jest prowizja w wysokości 0,5%). Podobnie jak w przypadku konta bunq Premium, tak i tutaj środki finansowe objęte są gwarancjami holenderskiego funduszu bankowego do kwoty 100.000 EUR na klienta. Co więcej, bunq umożliwia rejestrację karty travel również na adres zamieszkania w Polsce. Jeśli z jakiś powodów nie chcą Państwo trzymać pieniędzy w polskich bankach, bądź często Państwo podróżują, karta bunq Mastercard Travel będzie idealnym rozwiązaniem!

Wpłaty na konto w Holandii

Istnieje kilka opcji przelania pieniędzy na holenderskie konto bunq z Polski. Jeśli nasz bank wyjściowy dopuszcza taką opcję, możemy nadać europejski przelew SEPA. W tym celu wystarczy jedynie podać holenderski numer IBAN naszego konta bunq. Niektóre banki w Polsce oferują jedynie zwykły przelew międzynarodowy SWIFT, który wiąże się jednak ze sporo wyższymi kosztami nie tylko po stronie banku wyjściowego – sam bank bunq pobiera opłatę za otrzymanie przelewu SWIFT w wysokości 5 EUR (dla przelewów do 10.000 EUR). 

Jeśli chcesz uniknąć tych opłat, zachęcamy do zapoznania się z ofertą przelewów online TransferGo. Po przekierowaniu wystarczy wpisać kwotę PLN, jaką zamierzamy przelać na wybrane konto zagraniczne lub (w przypadku przelewów z zagranicy) kwotę np. w EUR, aby zobaczyć, jaka kwota trafi na docelowe konto. Serwis TransferGo dostępny jest w języku polskim, a cała operacja przelewu zajmie nam tylko kilka minut! 

Przelewy walutowe online

Otwarcie konta w Holandii

Proces otwarcia konta bunq w Holandii odbywa się całkowicie w internecie i trwa jedynie kilka minut. Aby go rozpocząć należy:

  1. Przejść do ➤ formularza otwarcia bunq  (w dolnej części strony istnieje możliwość zmiany na j. angielski)
  2. Podać nasz numer telefonu komórkowego (dopuszczalne są również polskie numery komórkowe)
  3. Odebrać wiadomość SMS i kliknąć na link, który przekieruje nas do aplikacji mobilnej bunq (dostępnej na telefony Android i iOS)
  4. Po zainstalowaniu aplikacji, wypełnić wniosek o otwarcie podając nasze dane osobowe i adresowe
  5. Wykonać zdjęcia naszego dowodu osobistego oraz krótkie nagranie video selfie, służące do identyfikacji naszej osoby

Szczegółowy opis otwarcia konta bunq znajdą Państwo w naszym oddzielnym poradniku ➤ Otwarcie konta bunq krok po kroku.

Po zweryfikowaniu naszych danych otrzymamy dostęp do funkcji konta oraz poznamy przypisany do konta numer IBAN NL. Zamówiona w procesie otwarcia karta płatnicza zostanie wówczas wysłana przez bank na wskazany przez nas adres zamieszkania. Jeśli karty jeszcze nie zamówiliśmy, możemy teraz nadrobić ten krok. 

Konto bunq Premium:

  • 0 Euro za prowadzenie w pierwszym miesiącu (każdy kolejny to jedynie 7,99 EUR)
  • Max. 25 darmowych subkont z indywidualnym numerem IBAN NL
  • 0 Euro za pierwsze trzy karty płatnicze (Mastercard i Maestro)
  • 10 darmowych wypłat miesięcznie z bankomatów na całym świecie
  • 0% prowizji za wypłaty i transakcje w innych walutach (w tym w PLN)

Karta bunq Travel:

  • 0 Euro za prowadzenie (jedynie 9,99 EUR za wydanie)
  • 0% prowizji za przewalutowanie
  • 0,99 Euro za wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie
  • Możliwość otwarcia na adres w Polsce

Środki w banku bunq objęte są gwarancjami holenderskiego funduszu bankowego do kwoty 100.000 EUR na klienta

bunq Holandia – najczęstsze pytania

Poniżej prezentujemy najczęstsze pytania nt. oferty banku bunq. W przypadku braku odpowiedzi na Państwa pytanie, zachęcamy do skorzystania z funkcji komentarzy na dole tej strony, bądź wysłania wiadomości za pomocą formularza kontaktowego

Czy bank bunq umożliwia prowadzenie konto w PLN?
Holenderski bank bunq oferuje w chwili obecnej rachunki bankowe prowadzone wyłącznie w EUR.

Dlaczego bank bunq poprosił mnie o wysłanie dokumentów potwierdzających miejsce zamieszkania?
W trakcie rejestracji konta bank bunq poprosi nas o włączenie opcji lokalizacji użytkownika. Bank sprawdza wówczas, czy nasz telefon zlokalizowany jest w tym samym miejscu co podany adres zamieszkania. Jeśli przebywamy w innym miejscu niż to, które podaliśmy w formularzu lub lokalizacja nie działa poprawnie, bank może poprosić nas o przesłanie kopii np. umowy na dostawę prądu z naszym nazwiskiem oraz adres zamieszkania.

Jak aktywować kartę bunq?
Po otrzymaniu karty bunq pocztą, należy dokonać jej aktywacji. W tym celu w aplikacji mobilnej bunq należy wybrać w ekranie głównym zakładkę karty, a następnie wskazać kartę do aktywacji i kliknąć w opcję „aktywuj”. Poproszeni zostaniemy wówczas o wygenerowanie kodu PIN, który posłuży nam do zatwierdzania transakcji oraz wypłaty gotówki z bankomatów.
Przed dokonaniem pierwszej płatności bezstykowej, należy dokonać transakcji w sklepie przy użyciu kodu PIN, aby w pełni aktywować naszą kartę.

Z których bankomatów możliwa jest wypłata gotówki bez prowizji z kartą bunq?
W przypadku planu bunq Premium, przy pierwszych 10 wypłatach w miesiącu bank bunq nie pobiera żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu. Może się jednak zdarzyć, że operator bankomatu będzie chciał obciążyć nas dodatkową opłatą, na którą bank bunq nie ma wpływu. Wysokość tej opłaty zostanie pokazana na ekranie bankomatu przed ostatecznym zatwierdzeniem transakcji. W tej sytuacji możemy przerwać operację, a następnie dokonać wypłaty w innym bankomacie.
W przypadku karty bunq Travel pobierana jest stała opłata w wysokości 0,99 EUR za każdą wypłatę (+ ewentualna opłata dodatkowa operatora bankomatu).

Dostęp do mojego konta bunq jest zablokowany. Do kogo zwrócić się o pomoc?
W przypadku problemów z dostępem do konta, proszę w pierwszej kolejności skorzystać z funkcji przypomnienia hasła dostępnej na ekranie do logowania się. Jeśli odzyskanie dostępu nadal nie jest możliwe, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z biurem obsługi klienta bunq pod adresem: support@bunq.com. Aby bank bunq mógł potwierdzić naszą tożsamość, wiadomość e-mail musi zostać wysłana z tego samego adresu, na który zarejestrowano konto.

Czy mogę dokonywać przelewów SEPA na inne konta mając kartę bunq travel?
Posiadacze karty bunq travel nie mają możliwości wykonywania przelewów na inne konta. Możliwa jest jedynie wypłata naszych środków pieniężnych na wskazane konto. W przypadku chęci wykonywania regularnych przelewów SEPA, konieczne jest otwarcie pełnego konta bankowego bunq w ramach taryfy bunq Premium. 

Jak zmienić płatną subskrypcję lub zamknąć konto bunq?
Aby zmienić rodzaj produktu lub dokonać zamknięcia konta, należy kliknąć w pozycję „profil” w dolnym menu, a następnie kliknąć górny symbol menu i wybrać zakładkę „moje członkostwa” (my memberships). Znajdziemy tam opcję do zmiany taryfy bądź całkowitego zamknięcia konta.

Oferta bunq w Holandii

Należycie Państwo do grona użytkowników bunq? Zapraszamy do oceny oferty banku dla kont w Holandii.

Kliknij w gwiazdki, aby ocenić ofertę

Średnia ocena 4.2 / 5. Ilość głosów 35

Bunq: konto Holandia – Opinie

Zapraszamy do zadawania pytań oraz dodawania komentarzy nt. oferty banku bunq. Jeśli macie Państwo problemy z otwarciem konta bunq lub zamówieniem karty bunq travel, również prosimy o zgłoszenia za pomocą poniższej funkcji komentarzy.

72 komentarze

  1. Dzien dobry czekam na karte juz z 4 tygodnie i nie dostalem.Teraz jestem w polsce i nie moge nic zrobic

    Odpowiedz
    • W tej sytuacji najlepiej skontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi Banku bunq, wysyłając wiadomość na adres: support@bunq.com

      Odpowiedz
    • Witam czekam 3 dni na kartę co się dzieje?

      Odpowiedz
      • Karta bunq powinna trafić pod wskazany adres w ciągu 7 dni od momentu potwierdzenia danych osobowych i zamówienia karty.

        Odpowiedz
    • Dlaczego nie moge uzywac karty bunq jesli mam aktywna nke umie wyplacic w bankomacie poeniedzy

      Odpowiedz
      • Proszę upewnić się, że karta została aktywowana w aplikacji mobilnej. Konieczne będzie wówczas nadanie karcie kodu PIN, którego podanie będzie niezbędne do dokonania wypłaty z bankomatu.

        Odpowiedz
      • Witam.Zgubilam karte bunq jestem w Polsce.Czy mogę i gdzie mogę w Polsce wypłacić pieniążki z konta telefonem?

        Odpowiedz
        • Niestety, wypłata pieniędzy za pomocą telefonu nie jest możliwa. Proszę pamiętać o zablokowaniu zgubionej karty w aplikacji mobilnej bunq w celu uniknięcia jej użycia przez osoby trzecie.

          Odpowiedz
  2. Witam. Czy na koncie premium mogę mieć walutę także PLN?? Chodzi o to że chciałbym przewalutować na PLN i np opłacić rachunki

    Odpowiedz
    • W chwili obecnej bank bunq umożliwia prowadzenie konta jedynie w Euro. Jeśli chce Pan dokonywać przelewów w PLN, zachęcam do zapoznania się z ofertą transferów gotówkowych TransferGo. Po założeniu darmowego profilu, może Pan wysłać pieniądze z konta w Euro i przelać na wskazane konto w Polsce po aktualnym kursie wymiany. Więcej informacji na ten temat znajdzie Pan pod adresem: https://hype.pl/go/transfergo

      Odpowiedz
    • Jak długo będę czekać na kartę jeśli zamówię ją dzisiaj a 25 wyjeżdżam i chciałam ją dostać jeszcze do Polski. Czy zdarzę?

      Odpowiedz
      • Bank zazwyczaj wysyła kartę natychmiast, natomiast czas dostawy zależy od tego, jak sprawnie z przesyłką poradzi sobie Poczta Polska. Jeśli nie otrzyma Pan karty będąc w Polsce, zachęcam do bezpośredniego kontaktu z bunq i podanie nowego adresu w Holandii.

        Odpowiedz
  3. Jak długo idzie przelew z konta Bunq na inne konto holenderskie np ING?

    Odpowiedz
    • Przelew SEPA jest wykonywany w ciągu jednego dnia roboczego.

      Odpowiedz
    • Mam zablokowane karty i nie moge ani płacić ani wypłacić ani zrobic przelewu. Mam nadzieje ze moja wypłata nie zniknie gdy sie rano obudze

      Odpowiedz
      • Pieniądze na pewno nie znikną z konta. Jeśli nie powiedziecie się odzyskanie dostępu poprzez funkcję przypomnienia hasła, proszę o kontakt bezpośrednio z biurem obsługi Bunq pod adresem: support@bunq.com

        Odpowiedz
  4. Zmieniam telefon,jak moge przenieść aplikację mobilną bunka ???

    Odpowiedz
    • Wystarczy zainstalować aplikację bunq na nowym telefonie, a następnie zalogować się na swoje konto przy użyciu wcześniej ustawionych danych dostępowych i postępować zgodnie z wskazówkami w aplikacji.

      Odpowiedz
  5. Przelałam pieniadze z ING na Bunq ,używając pomyłkowo wcześniejszego linku wysłanego z prośbą od odbiorcy przelewu. Kiedy pieniądze dotrą do odbiorcy?

    Odpowiedz
    • Jeśli był to standardowy przelew SEPA, kwota powinna trafić na konto odbiorcy w ciągu jednego dnia roboczego.

      Odpowiedz
  6. witam. po zainstalowaniu apki na nowym telefonie zostało utworzone nowe konto firmowe. jak mam przenieść konto na nowy telefon?

    Odpowiedz
    • Aby zalogować się na swoje konto na nowym telefonie, należy pobrać aplikację bunq, a następnie na ekranie wybrać opcję „Already a member? Login!” i zalogować się przy użyciu adresu e-mailowego lub numeru telefonu użytego do rejestracji. Zostanie tam wysłany kod potwierdzający, który należy podać w aplikacji, aby dokończyć proces logowania.

      Odpowiedz
  7. Witam, gdzie moge znależc umowe z bankiem bunq ponieważ nie moge go znalezc w skrzynce meilowej ani na stronie bunq,jest mozliwos ,żeby Bunq wyslal mi kopie?

    Odpowiedz
    • Warunki korzystania z konta bunq dostępne są w dokumencie umieszczonym na stronie bunq. Jeśli potrzebuje Pani kopię potwierdzającą otwarcie konta w bunq (np. dla pracodawcy), należy zgłosić się w tej sprawie do biura obsługi klienta bunq pod adresem: support@bunq.com

      Odpowiedz
  8. Witam. Mam konto w bunq a karty wirtualne. Proszę od podstaw napisać jak z nie korzystać póki nie dostane karty plastikowej

    Odpowiedz
    • Za pomocą wirtualnej karty bunq może Pan dokonywać zakupów w internecie (należy tutaj podać numer karty, datę ważności oraz kod kontrolny), bądź w sklepach za pomocą telefonu komórkowego, po dodaniu karty do Google Pay lub Apple Pay. Tutaj należy postępować zgodnie ze wskazówkami widocznymi w telefonie.

      Odpowiedz
      • Mam pytanie jesli zweryfikowałem konto ale podany adres przezemnie był inny niz lokalizacji w telefonie a teraz jestem w polsce i dalej nie moge nic zrobic a mam pieniadze na koncie to jak wypłacić ?

        Odpowiedz
        • W tej sytuacji najlepiej skontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi bunq pod adresem: support@bunq.com w celu wypłaty środków i ewentualnego zamknięcia konta. Wiadomość powinna być wysłana z adresu e-mail, na który zarejestrowano konto.

          Odpowiedz
  9. A jak
    Mogę zamknąć konto jak już jestem w Polsce

    Odpowiedz
    • Opcja zamknięcia konta dostępna jest w menu aplikacji w ustaweniach planu: „My membership”

      Odpowiedz
  10. Nie działa mi karta bankowa!!!!!? Niewiem co się stało , nie mogę z wybierać pieniędzy z bankomatów , co zrobić ?

    Odpowiedz
    • Proszę upewnić się, że w aplikacji mobilnej bunq nie dokonano blokady karty płatniczej. Jeśli karta jest aktywna i nadal nie ma możliwości dokonywania płatności, proszę zwrócić się bezpośrednio do biura obsługi klienta bunq pod adresem: support@bunq.com

      Odpowiedz
  11. Jak aktywować kartę bunq, nadać jej pin

    Odpowiedz
    • Aktywacja karty bunq dostępna jest w aplikacji mobilnej. Wystarczy wybrać pozycję karty na ekranie głównym, a następnie kliknąć jej symbol i wybrać opcję aktywacji.

      Odpowiedz
  12. Jak aktywować kartę bunq

    Odpowiedz
    • Aktywacji karty można dokonać w aplikacji mobilnej bunq. Wystarczy wybrać pozycję kart na ekranie głównym, a następnie wybrać właściwą kartę (jeśli zamówiła ich Pani więcej niż jedną) i kliknąć w opcję aktywuj.

      Odpowiedz
  13. Przyszła mi nowa karta (z takim samym numerem) jak mam ją zarejestrować żeby móc ją płacić ?

    Odpowiedz
    • Aktywacja karty możliwa jest w aplikacji mobilnej. Proszę wybrać pozycję karty w ekranie głównym, a następnie kliknąć w zdjęcie karty i wybrać opcję aktywacji.

      Odpowiedz
  14. Witam zgubiłam pewnego dnia kartę i już nie mogłam później wypłacić pieniędzy z bankomatu karta jakby była zablokowana co zrobić ?

    Odpowiedz
    • Status karty może być sprawdzony w aplikacji mobilnej bunq (klikając w pozycję karty). Jeśli jest ona zablokowana, można ją ponownie odblokować i korzystać z niej do płacenia za zakupy i wypłacania gotówki tak jak wcześniej.

      Odpowiedz
  15. Dzień dobry, przyszla mi dzis karta i nie wiem jak sprawdzić numer karty ktos pomoże?

    Odpowiedz
    • Numer karty bunq widoczny jest na jej odwrocie. Znajdzie Pan tam również datę ważności. Kod do potwierdzania transakcji CVC widoczny jest z kolei w aplikacji mobilnej bunq.

      Odpowiedz
  16. Czy przypisany nr konta jest odrazu aktywny I można dokonywać wplaty

    Odpowiedz
    • Tak, w momencie pojawienia się numeru IBAN konta w aplikacji bunq, można już dokonywać wpłat na konto.

      Odpowiedz
      • Dzień dobry

        Ile trwa weryfikacja danych?

        Odpowiedz
        • Weryfikacja danych trwa zazwyczaj do 24 godzin od chwili zakończenia weryfikacji przez użytkownika. W niektórych przypadkach proces może potrwać do 48 godzin.

          Odpowiedz
  17. Witam! Co w sytuacji jeśli otworzyłam konto na stary dowód bo jeszcze jest ważny do grudnia 2020 , a jak odbiorę nowy to jak to zgłosić do bunq czy jest możliwość zrobić to samemu w aplikacji mobilnej

    Odpowiedz
    • Nie ma potrzeby zgłaszania faktu uzyskania nowego dokumentu tożsamości. Jeśli konieczna będzie identyfikacja w późniejszym okresie, proszę po prostu użyć nowego dowodu osobistego.

      Odpowiedz
  18. jak wysłać przelew z konta w banq na konto holenderskie

    Odpowiedz
    • Wystarczy podać w danych przelewu numer IBAN konta poprzedzony literami NL.

      Odpowiedz
  19. Witam założyłem konto sam a widnieje mi w aplikacji że jest jakiś współwłaściciel i nie mogę korzystać z konta póki on nie akceptuje

    Odpowiedz
    • Jeśli nie podawał Pan w koncie żadnego współwłaściciela konta, zachęcam do kontaktu z biurem obsługi bunq pod adresem support@bunq.com w celu wyjaśnienia sprawy.

      Odpowiedz
      • Witam otworzylem konto bankowe w bunq, rejestracja przebiegla pomyslnie, aczkolwiek nie moge zamowic karty wpisujac adres w holandii gdzie aktualnie przebywam, wpisujac adres i klikajac done, nic dalej sie nie dzieje.

        Odpowiedz
        • Proszę powtórzyć operację i upewnić się przy tym, że podawany adres jest prawidłowy, a wszystkie wymagane pola są wypełnione. Jeśli problem nadal będzie się powtarzał, będzie Pan musiał zgłosić się bezpośrednio do biura obsługi bunq w celu wyjaśnienia problemu. Adres kontaktowy to support@bunq.com.

          Odpowiedz
  20. Dzień dobry,

    W opcji ‚acount details’ pojawia się IBAN, czy jest on również nr konta bankowego, które mogę podać pracodawcy?

    Odpowiedz
    • Tak, jeśli otworzyła Pani konto bunq Premium, w szczegółach konta znajdzie Pani numer IBAN otwartego rachunku bankowego.

      Odpowiedz
  21. czy istnieje możliwośc wypłaty pieniędzy w Polsce

    Odpowiedz
    • W przypadku planu bunq premium wliczonych jest 10 darmowych wypłat z bankomatów na całym świecie, w przypadku karty bunq travel to koszt 0,99 EUR. Wypłaty można dokonać z dowolnego bankomatu akceptującego karty Visa i Mastercard. Może się zdarzyć, że niektórzy operatorzy będą chcieli doliczyć własną prowizję za wypłatę. Wówczas można przerwać operację i skorzystać z innej maszyny.

      Odpowiedz
  22. mam konto w banku w Holandii. Jestem w Polsce jak się zalogować

    Odpowiedz
    • Logowanie na konto bunq możliwe jest za pomocą aplikacji mobilnej banku bez względu na kraj, w którym Pan przebywa.

      Odpowiedz
  23. Jak zrobic przelew ekspresowy z Bunq na polskie Euro konto ING?

    Odpowiedz
    • Jeśli bank docelowy obsługuje przychodzące przelewy ekspresowe, przelew nadany z bunq będzie automatycznie natychmiastowy.

      Odpowiedz
  24. Witam pracuję w Holenderskiej agencji pracy i nie mam meldunku w Holandii. Czy mogę podać adres tej agencji do wysiłki karty . Czy muszę podać adres zamieszkiwania?

    Odpowiedz
    • Wysyłka powinna być możliwa na adres agencji. Wówcza nazwę agencji należy podać w części adresu kontaktowego przeznaczonej dla nazwiska na skrzynce.

      Odpowiedz
  25. Witam. Środki na koncie zostały omyłkowo zblokowane(?), podejrzewam, że zablokowane na jakimś subkoncie..? Jakakolwiek operacja będzie możliwa dopiero po upływie miesiąca, tj koniec października br. Co robić? Jak to odblokować? Proszę o pomoc

    Odpowiedz
    • W tej sytuacji należy skontaktować się bezpośrednio z bankiem bunq, wysyłając wiadomość na adres support@bunq.com – wiadomość powinna zostać wysłana z tego samego adresu e-mail, na który dokonano rejestracji konta.

      Odpowiedz
  26. Czy i w jakich bankomatach na terenie Holandii można dokonywać wpłat gotówkowych na konto

    Odpowiedz
    • Niestety, bank bunq nie posiada własnych bankomatów. Nadal ma Pan możliwość wpłacenia pieniędzy na konto w dowolnej placówce bankowej, należy jednak liczyć się wówczas z koniecznością poniesienia opłaty zgodnej z cennikiem danego banku.

      Odpowiedz
  27. Proszę o szybka pomoc!! Pogrzebała coś w aplikacji teraz nie mogę odzyskać konta a tym samym zablokowała mi się karta płatnicza jestem bez środków do życia co mam dalej robić by odzyskać moje konto

    Odpowiedz
    • W tej sytuacji należy skontaktować się bezpośrednio z bankiem bunq, wysyłając wiadomość na adres support@bunq.com – wiadomość powinna zostać wysłana z tego samego adresu e-mail, na który dokonano rejestracji konta.

      Odpowiedz

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *