Konto bunq w Holandii

Zaktualizowano: 10 marca 2024
bunq konto w Holandii

Otwórz holenderskie konto bunq przez internet : ✅ 0 EUR za przelewy SEPA ✅ 0 EUR za 10 wypłat w miesiącu ✅ 3 karty wliczone w cenę ➥ otwórz je w 5 min!

bunq jest nowoczesnym bankiem internetowym z Holandii, który działa w oparciu o własną holenderską licencję bankową od 2015 roku. Do tej pory bank zdobył zaufanie ponad miliona klientów w Europie. Obsługa konta bankowego bunq odbywa się za pomocą aplikacji mobilnej na smartfona, dzięki czemu możemy szybko i bieżąco kontrolować nasze finanse. Istnieje również możliwość obsługi konta z poziomu przeglądarki www.

Od niedawna bunq kieruje swoją ofertę do wszystkich mieszkańców Unii Europejskiej. Tym samym holenderskie konto bankowe staje się dostępne nie tylko dla osób z Polski na stałe lub czasowo przebywających w Holandii. Więcej informacji na temat holenderskich kont bankowych znajdą Państwo w naszym poradniku ➤ Konto bankowe w Holandii.

Konto bunq w Holandii

Konto bunq Easy Bank:

3,99 Euro za prowadzenie konta
0 Euro za jedną kartę płatniczą wydaną do konta
0 Euro za jedną wirtualną kartę płatniczą
0,99 Euro za każdą z 5 wypłat miesięcznie ze wszystkich bankomatów na świecie, kolejne za 2,99 EUR
❌ Brak możliwości otwarcia dodatkowych subkont

Konto osobiste bunq Easy Money / Easy Green:

0 Euro za pierwszy miesiąc prowadzenia konta, potem:
9,99 Euro miesięcznie dla opcji Easy Money lub 18,99 dla opcji Easy Green
Max. 25 darmowych subkont z indywidualnym numerem IBAN
0 Euro za pierwsze trzy karty płatnicze (Mastercard)
0 Euro za pierwszych 25 wirtualnych kart płatniczych
6 darmowych wypłat miesięcznie z bankomatów na całym świecie, potem 0,99 EUR za kolejnych 5
0% prowizji za wypłaty i transakcje w innych walutach (w tym w PLN)

Środki w banku bunq objęte są gwarancjami holenderskiego funduszu bankowego do kwoty 100.000 EUR na klienta

Konto w Holandii – rodzaje kont bunq

Bank bunq oferuje dwa plany taryfowe dla kont osobistych. Głównym produktem jest tutaj konto bunq easyMoney. Po jego otwarciu otrzymują Państwo dla swojego konta indywidualny holenderski numer IBAN NL. Dla kont otwartych na adres w Niemczech przydzielany jest od niedawna niemiecki numer IBAN, rozpoczynający się od liter DE. W pakiecie wliczona jest również:

  • możliwość otworzenia do 25 podkont bankowych (każdy z dodatkowym indywidualnym numerem IBAN)
  • możliwość zamówienia do 3 fizycznych kart płatniczych oraz 5 wirtualnych
  • darmowe przelewy SEPA w obrębie Holandii i całej Unii Europejskiej
  • 4 darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie (za 5 następnych: 0,99 EUR za operację)

Prowadzenie konta za pierwszy miesiąc nic nie kosztuje. Jeśli zdecydują się Państwo na korzystanie z konta, za każdy kolejny miesiąc pobrana zostanie opłata w wysokości 9,99 EUR

Dla osób chcących wspomóc środowisko naturalne, bunq przygotowało plan Easy Green dla konta neutralnego klimatycznie, pomagającego równoważyć CO2. Opcja kosztuje 18,99 EUR miesięcznie i zawiera wszystkie zalety podstawowego planu easyMoney.  

Możliwe jest również skorzystanie z opcji podstawowego konta – Easy Bank, którego prowadzenie kosztuje jedynie 3,99 EUR miesięcznie. Wybierając tę opcję musimy się jednak liczyć z kilkoma ograniczeniami: do konta wydawana jest jedynie jedna darmowa karta płatnicza (każda kolejna kosztować nas będzie niemal 10 EUR za wydanie i 3,49 EUR za prowadzenie), wszystkie wypłaty z bankomatu są płatne (za pierwszych 5 w miesiącu zapłacimy 0,99 EUR za wypłatę, potem 2,99 EUR), nie będziemy również mieli możliwości założenia dodatkowych podkont. Może się zatem okazać, że wybranie planu standardowego – Easy Money (zawierającego darmowe wypłaty i bezpłatne 3 karty płatnicze) będzie dla nas tańszych rozwiązaniem.

bunq bank: plany taryfowe

Poniżej przedstawiamy szybkie podsumowanie najważniejszych różnic pomiędzy planami dla kont bunq (aby zobaczyć całość na smartfonach, prosimy o poziome przesuwanie tabeli palcem):

bunq EasyBankbunq EasyMoneybunq EasyGreen
Podkonta z indywidualnym numerem IBANbrak25 w pakiecie25 w pakiecie
Karty w pakiecie133
Możliwość zamówienia karty metalowejnietaktak
Karty wirtualne w pakieciebrak55
Darmowe miesięczne wypłaty gotówkibrak66
Dalsze wypłaty0,99 EUR za pierwszych 5, potem każda 2,99 EUR0,99 EUR za pierwszych 5, potem każda 2,99 EUR0,99 EUR za pierwszych 5, potem każda 2,99 EUR
Konto w lokalnej walucie (w tym PLN)brakw pakieciew pakiecie
Dodatkowy lokalny numer IBANniepierwszy w pakiecie, kolejny 9,99 EUR mies.pierwszy w pakiecie, kolejny 9,99 EUR mies.
OPŁATA3,99 EUR / miesiąc
Złóż wniosek
9,99 EUR / miesiąc
Złóż wniosek
18,99 EUR / miesiąc
Złóż wniosek

Ponieważ bank bunq działa w oparciu o pełnowartościową holenderską licencję bankową, środki pieniężne znajdujące się na koncie chronione są przez holenderski fundusz bankowy do kwoty w wysokości 100.000 EUR na klienta. Tym samym mogą być Państwo pewni, że środki finansowe znajdujące się na koncie bunq są całkowicie bezpieczne.

Karty płatnicze bunq

Posiadacze konta bunq Premium mogą zamówić do swojego konta trzy karty płatnicze, nie ponosząc z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. Bank oferuje przy tym następujące typy kart:

  • Karta debetowa bunq Maestro – to standardowa karta płatnicza, ciesząca się sporą popularnością w Holandii oraz innych krajach Europy Zachodniej jak Niemcy czy Austria. Umożliwia ona dokonywanie płatności w większości stacjonarnych placówek handlowych.
  • Karta bunq Mastercard Debit – to debetowa karta płatnicza, która pozwoli na bezproblemowe płacenie za usługi w pozostałych krajach oraz w internecie. Wykonywane transakcje rozliczane są na bieżąco ze środków znajdujących się na koncie.
  • Karta kredytowa bunq Mastercard – to karta kredytowa mająca takie samo zastosowanie co bunq Mastercard Debit.

Bank oferuje dodatkowo możliwość utworzenia 5 wirtualnych kart płatniczych, które są znakomitym rozwiązaniem dla płatności w internecie. Po dokonaniu płatności możemy daną kartę zdeaktywować i tym samym uniknąć niebezpieczeństwa niekontrolowanego potrącenia dalszych opłat z naszego konta przez nieuczciwego sprzedawcę. W przypadku chęci utworzenia dalszych 5 kart, istnieje możliwość wykupienia dodatkowego pakietu w cenie 9,99 EUR miesięcznie.

Zagraniczne konto PLN w Bunq bank

Od jesieni 2021 r. istnieje możliwość otwarcia dodatkowego podkonta w jednej z lokalnych walut wspieranych przez bank bunq. Obok dolarów amerykańskich (USD), funtów brytyjskich (GBP), szwajcarskich franków (CHF) czy bułgarskiego lewa (BGN), do grupy tej należy również polski złoty. Po otwarciu rachunku istnieje możliwość otrzymania wpłat oraz dokonywania transakcji w PLN bez konieczności przewalutowania. Oznacza to, że w przypadku przelewu przychodzącego w PLN na nasze konto wpływie ta sama kwota, jaka zostana nadana (za przelew przychodzący SWIFT pobierana jest obecnie opłata w wysokości 10 EUR), a my sami będziemy mieli możliwość dokonywania przelewów na konto prowadzone w złotówkach (opłata za szybki transfer w PLN to 1 EUR). Istnieje również możliwość wymiany środków z naszego konta bunq prowadzonego w EUR po aktualnym kursie wymiany – do transakcji doliczona zostanie prowizja w wysokości 0,5% wymienianej kwoty.

Po otwarciu podkonta PLN przypisany zostanie do niego indywidualny numer IBAN UK. Niestety, w chwili obecnej nie ma możliwości otrzymania polskiego numeru IBAN, dlatego transakcja nadana z polskiego konta traktowana będzie jak przelew na zagraniczne konto. Transakcje bezgotówkowe dokonywane w złotówkach za pomocą naszej karty podpiętej do podkonta PLN nie są natomiast obarczone żadnymi dodatkowymi opłatami.

Usługa kont w lokalnych walutach dostępna jest dla klientów bunq, którzy posiadają plan taryfowy Easy Money oraz Easy Green. Od 24 maja 2022 r. usługa ta NIE jest niestety dostępna dla kont otwartych na adres zamieszkania w Polsce, na Łotwie oraz na Litwie.

Uwaga: inaczej niż w przypadku konta EUR, podkonto z obcymi walutami nie jest prowadzone bezpośrednio przez bank bunq, lecz przez lokalnych partnerów banku (np. w przypadku podkont z brytyjskim numerem IBAN jest to The Currency Cloud Limited). Tym samym środki znajdujące się na tych kontach NIE podlegają gwarancjom holenderskiego funduszu bankowego do 100.000 EUR na osobę. W przypadku chęci trzymania większej ilości środków pieniężnych, zachęcamy wymianę gotówki na Euro i jej przekierowanie na rachunek prowadzony bezpośrednio przez bunq.

Karta płatnicza bunq easyTravel

Do końca maja 2021 r. bunq oferował swoją klientom produkt, który umożliwiał również osobom z Polski trzymanie pieniędzy w Holandii. Była to karta bunq Mastercard easyTravel. Co więcej, bunq umożliwiało rejestrację karty travel również na adres zamieszkania w Polsce. Niestety, od czerwca 2021 r. nie ma możliwości zamówienia produktu przez nowych klientów. Posiadacze karty bunq Easy Travel mogą nadal z niej korzystać do końca okresu ważności karty. Po tym czasie zostaną przestawieni na plan taryfowy Easy Bank.

Karta bunq Travel umożliwia dokonywanie płatności wszędzie tam, gdzie akceptowane są karty ze znakiem Mastercard – zarówno w punktach stacjonarnych jak i w internecie. W przypadku płatności w innych walutach niż EUR, nie jest pobierana żadna prowizja za przewalutowanie. Wypłata z bankomatów na całym świecie kosztuje 2,99 EUR. Doładowanie karty możliwe jest za pomocą przelewu SEPA na wskazany numer IBAN, bądź też za pomocą innej karty kredytowej (tutaj naliczana jest prowizja w wysokości 0,5%). Podobnie jak w przypadku konta bunq Premium, tak i tutaj środki finansowe objęte są gwarancjami holenderskiego funduszu bankowego do kwoty 100.000 EUR na klienta.

Wpłaty na konto w Holandii

Istnieje kilka opcji przelania pieniędzy na holenderskie konto bunq z Polski. Jeśli nasz bank wyjściowy dopuszcza taką opcję, możemy nadać europejski przelew SEPA. W tym celu wystarczy jedynie podać holenderski numer IBAN naszego konta bunq. Niektóre banki w Polsce oferują jedynie zwykły przelew międzynarodowy SWIFT, który wiąże się jednak ze sporo wyższymi kosztami nie tylko po stronie banku wyjściowego – sam bank bunq pobiera opłatę za otrzymanie przelewu SWIFT w wysokości 5 EUR (dla przelewów do 10.000 EUR).

Jeśli chcesz uniknąć tych opłat, zachęcamy do zapoznania się z ofertą przelewów online TransferGo. Po przekierowaniu wystarczy wpisać kwotę PLN, jaką zamierzamy przelać na wybrane konto zagraniczne lub (w przypadku przelewów z zagranicy) kwotę np. w EUR, aby zobaczyć, jaka kwota trafi na docelowe konto. Serwis TransferGo dostępny jest w języku polskim, a cała operacja przelewu zajmie nam tylko kilka minut!

Przelewy walutowe online

Jak założyć konto w bunq?

Proces otwarcia konta bunq w Holandii odbywa się całkowicie w internecie i trwa jedynie kilka minut. Aby go rozpocząć należy:

  1. Przejść do ➤ formularza otwarcia bunq  (w dolnej części strony istnieje możliwość zmiany na j. angielski)
  2. Podać nasz numer telefonu komórkowego (dopuszczalne są również polskie numery komórkowe)
  3. Odebrać wiadomość SMS i kliknąć na link, który przekieruje nas do aplikacji mobilnej bunq (dostępnej na telefony Android i iOS)
  4. Po zainstalowaniu aplikacji, wypełnić wniosek o otwarcie podając nasze dane osobowe i adresowe
  5. Wykonać zdjęcia naszego dowodu osobistego oraz krótkie nagranie video selfie, służące do identyfikacji naszej osoby

Szczegółowy opis otwarcia konta bunq znajdą Państwo w naszym oddzielnym poradniku ➤ Otwarcie konta bunq krok po kroku.

Po zweryfikowaniu naszych danych otrzymamy dostęp do funkcji konta oraz poznamy przypisany do konta numer IBAN NL. Zamówiona w procesie otwarcia karta płatnicza zostanie wówczas wysłana przez bank na wskazany przez nas adres zamieszkania. Jeśli karty jeszcze nie zamówiliśmy, możemy teraz nadrobić ten krok.

Konto bunq w Holandii

Konto bunq Easy Bank:

3,99 Euro za prowadzenie konta
0 Euro za jedną kartę płatniczą wydaną do konta
0 Euro za jedną wirtualną kartę płatniczą
0,99 Euro za każdą z 5 wypłat miesięcznie ze wszystkich bankomatów na świecie, kolejne za 2,99 EUR
❌ Brak możliwości otwarcia dodatkowych subkont

Konto osobiste bunq Easy Money / Easy Green:

0 Euro za pierwszy miesiąc prowadzenia konta, potem:
9,99 Euro miesięcznie dla opcji Easy Money lub 18,99 dla opcji Easy Green
Max. 25 darmowych subkont z indywidualnym numerem IBAN
0 Euro za pierwsze trzy karty płatnicze (Mastercard)
0 Euro za pierwszych 25 wirtualnych kart płatniczych
6 darmowych wypłat miesięcznie z bankomatów na całym świecie, potem 0,99 EUR za kolejnych 5
0% prowizji za wypłaty i transakcje w innych walutach (w tym w PLN)

Środki w banku bunq objęte są gwarancjami holenderskiego funduszu bankowego do kwoty 100.000 EUR na klienta

Aplikacja bunq po polsku

Bunq oferuje obecnie swoje usługi w j. angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, portugalskim oraz włoskim. W jakim języku aplikacja bunq pojawi się na Państwa telefonie, zależy od ustawień językowych telefonu. W przypadku telefonów w j. polskim domyślnym językiem aplikacji będzie angielski. Ze względu na rosnącą popularność banku bunq wśród osób z Polski coraz częściej zadawane nam jest pytanie, czy aplikacja mobilna bunq dostępna jest w języku polskim. W chwili obecnej bunq nie oferuje wsparcia dla języka polskiego, dlatego też aplikacje mobilne bunq na Androida oraz telefony iOS nie są dostępne po polsku.

W chwili obecnej nie wiadomo, czy i kiedy bunq wprowadzi wsparcie dla j. polskiego. Dla osób, które potrzebują wsparcia przy otwarciu konta bunq, przygotowaliśmy oddzielny przewodnik krok po kroku: Jak otworzyć konto bunq.

bunq Holandia – najczęstsze pytania

Poniżej prezentujemy najczęstsze pytania nt. oferty banku bunq. W przypadku braku odpowiedzi na Państwa pytanie, zachęcamy do skorzystania z funkcji komentarzy na dole tej strony, bądź wysłania wiadomości za pomocą formularza kontaktowego.

Czy bank bunq umożliwia prowadzenie konto w PLN?

Holenderski bank bunq oferuje w chwili obecnej główny rachunek bankowy wyłącznie w EUR. Użytkownicy planu taryfowego Easy Money oraz Easy Green mają dodatkową możliwość otwarcia podkonta w jednej z zagranicznych walut: USD, GBP, CHF, BGN oraz PLN. O szczegółach tej usługi informujemy w górnej części tego poradnika. Niestety, od 24 maja 2022 r. funkcja NIE jest dostępna dla kont otwartych na polski adres zamieszkania.

Gdzie znajdę numer IBAN mojego konta bunq?

Numer naszego konta IBAN znajdziemy bezpośrednio w aplikacji mobilnej, po wybraniu konta z ekranu głównego. Dla kont otwartych na adres holenderski zaczynać się on będzie od liter NL, w przypadku kont otwartych na adres w Niemczech – od liter DE. Dla osób zamieszkałych w Hiszpanii istnieje możliwość uzyskania hiszpańskiego numeru IBAN ES, natomiast osoby zamieszkałe we Francji otrzymają IBAN FR.

W przypadku podkont walutowych przydzielony zostanie numer IBAN UK z Wielkiej Brytanii.

Czy mogę otrzymać numer IBAN konta bunq przypisany do innego kraju?

Osoby zmieniające miejsce zamieszkania mają możliwość uzyskania dodatkowego, lokalnego numeru IBAN przypisanego do konta. W tej sytuacji wystarczy utworzyć podkonto, do którego przypisany będzie numer IBAN odpowiedni dla wybranego kraju.

Jak wykonać w bunq przelew na polskie konto?

Aby przelać pieniądze na konto prowadzone w polskim banku wystarczy podać jego numer poprzedzony literami “PL”. Przelew nadany w EUR zostanie przewalutowany po aktualnym kursie wymiany EUR/PLN i trafi na docelowe konto bez dodatkowych opłat. W przypadku polskiego konta walutowego, trafi na nie ta sama kwota, jaką nadaliśmy w przelewie.

Dlaczego bank bunq poprosił mnie o wysłanie dokumentów potwierdzających miejsce zamieszkania?

W trakcie rejestracji konta bank bunq poprosi nas o włączenie opcji lokalizacji użytkownika. Bank sprawdza wówczas, czy nasz telefon zlokalizowany jest w tym samym miejscu co podany adres zamieszkania. Jeśli przebywamy w innym miejscu niż to, które podaliśmy w formularzu lub lokalizacja nie działa poprawnie, bank może poprosić nas o przesłanie kopii np. umowy na dostawę prądu z naszym nazwiskiem oraz adres zamieszkania.

Jak aktywować kartę bunq?

Po otrzymaniu karty bunq pocztą, należy dokonać jej aktywacji. W tym celu w aplikacji mobilnej bunq należy wybrać w ekranie głównym zakładkę karty, a następnie wskazać kartę do aktywacji i kliknąć w opcję “aktywuj”. Poproszeni zostaniemy wówczas o wygenerowanie kodu PIN, który posłuży nam do zatwierdzania transakcji oraz wypłaty gotówki z bankomatów.
Przed dokonaniem pierwszej płatności bezstykowej, należy dokonać transakcji w sklepie przy użyciu kodu PIN, aby w pełni aktywować naszą kartę.

Z których bankomatów możliwa jest wypłata gotówki bez prowizji z kartą bunq?

W przypadku planu bunq Premium, przy pierwszych 10 wypłatach w miesiącu bank bunq nie pobiera żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu. Może się jednak zdarzyć, że operator bankomatu będzie chciał obciążyć nas dodatkową opłatą, na którą bank bunq nie ma wpływu. Wysokość tej opłaty zostanie pokazana na ekranie bankomatu przed ostatecznym zatwierdzeniem transakcji. W tej sytuacji możemy przerwać operację, a następnie dokonać wypłaty w innym bankomacie.
W przypadku karty bunq Travel pobierana jest stała opłata w wysokości 0,99 EUR za każdą wypłatę (+ ewentualna opłata dodatkowa operatora bankomatu).

Czy w bunq są przelewy natychmiastowe?

Tak, wszystkie przelewy wychodzące z bunq są przelewami w czasie rzeczywistym (tzw. instant transfer). Odbywają się one w ramach systemu TIPS (Target Instant Payment Settlement) lub RT1 i dostępne są dla transakcji, w których bank docelowy również ma wsparcie dla jednego z tych protokołów. W innym przypadku, pieniądze na konto docelowe trafią w ciągu 24 godzin dnia roboczego.

Dostęp do mojego konta bunq jest zablokowany. Do kogo zwrócić się o pomoc?

W przypadku problemów z dostępem do konta, proszę w pierwszej kolejności skorzystać z funkcji przypomnienia hasła dostępnej na ekranie do logowania się. Jeśli odzyskanie dostępu nadal nie jest możliwe, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z biurem obsługi klienta bunq pod adresem: support@bunq.com. Aby bank bunq mógł potwierdzić naszą tożsamość, wiadomość e-mail musi zostać wysłana z tego samego adresu, na który zarejestrowano konto.

Co zrobić, jeśli ktoś niepowołany mógł uzyskać lub przejąć dostęp do naszego konta bunq?

W tej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się z bankiem bunq pod adresem: report@bunq.com . Także w tym przypadku wiadomość należy wysłać z adresu e-mail, na który zarejestrowaliśmy konto.

Jak zarejestrować dostęp do konta na nowym telefonie?

Wystarczy zainstalować aplikację bunq, a następnie zalogować się na swoje konto, podając adres e-mail oraz hasło ustalone podczas rejestracji. W celu potwierdzenia identyfikacji, bank bunq wyśle wiadomość z kodem potwierdzającym na nasz numer telefonu.

Czy mogę dokonywać przelewów SEPA na inne konta mając kartę bunq travel?

Posiadacze karty bunq travel nie mają możliwości wykonywania przelewów na inne konta. Możliwa jest jedynie wypłata naszych środków pieniężnych na wskazane konto. W przypadku chęci wykonywania regularnych przelewów SEPA, konieczne jest otwarcie pełnego konta bankowego bunq. Można to uczynić zmieniając plan taryfowy np. na Easy Bank za 2,99 EUR miesięcznie.

Jak zmienić płatną subskrypcję lub zamknąć konto bunq?

Aby zmienić rodzaj produktu lub dokonać zamknięcia konta, należy kliknąć w pozycję “profil” w dolnym menu, a następnie kliknąć górny symbol menu i wybrać zakładkę “moje członkostwa” (my memberships). Znajdziemy tam opcję do zmiany taryfy bądź całkowitego zamknięcia konta.

Jak zmienić dane kontaktowe przypisane do konta?

W celu zaktualizowania naszych danych wystarczy wejść w aplikacji mobilnej w zakładkę “Profile”, następnie kliknąć w symbol ustawień w górnym prawym rogu, po czym wybrać pozycję “Personal information”. Tam też można dokonać zmiany adresu zamieszkania, naszego numeru telefonu lub adresu e-mail.

Oferta bunq w Holandii

Należycie Państwo do grona użytkowników bunq? Zapraszamy do oceny oferty banku dla kont w Holandii.

Kliknij w gwiazdki, aby ocenić ofertę

Średnia ocena 4.2 / 5. Ilość głosów 92

Bądź pierwszą osobą, która zagłosuje!

Bunq Opinie

Zapraszamy do zadawania pytań oraz dodawania komentarzy nt. oferty banku bunq. Jeśli macie Państwo problemy z otwarciem konta bunq lub zamówieniem karty bunq, również prosimy o zgłoszenia za pomocą poniższej funkcji komentarzy. Przed zadaniem pytania zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęstsze pytania w górnej części tego artykułu. Być może odpowiedź na zapytanie już się tam znajduje.

Dla klientów bunq bank: W przypadku problemów z dostępem do konta bunq lub innymi pytaniami odnośnie transakcji na koncie, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z biurem obsługi banku pod adresem: support@bunq.com (w j. angielskim lub holenderskim). Wiadomość powinna zostać wysłana z tego samego adresu, na który dokonano rejestracji konta.

314 komentarzy do “Konto bunq w Holandii”

  1. Witam mam pytanko jak do tej pory mogłem robić przelew normalnie z konta mając mniej niż 50€a teraz mając powyżej np 52€ i nie mogę przelać na inne konto np. kwoty 20€
    czemu ???
    Czy jest mi to ktoś w stanie wyjaśnić ? Dzięki pozdro

    Odpowiedz
    • Przelew powinien być możliwy w tej sytuacji, więc powód, dlaczego nie jest tak u Pana, może być inny. Być może część środków na koncie jest zablokowana np. ze względu na transakcję wykonaną kartą płatniczą? W przypadku powtarzającego się problemu zachęcam do bezpośredniego kontaktu z bankiem bunq.

      Odpowiedz
  2. witam
    Dostałem wiadomość na aplikację że rozpoczęto sprawdzanie mojego konta i zemozeto potrwać do 24h. W tym momencie mija 4dzien mam zablokowane konto i karty, pisałem 10wiadomosci na support i nic z tym nie robią. Co mam zrobić teraz jestem W Polsce i nie mam środków do życia.. pomocy

    Odpowiedz
    • W tej sytuacji najszybciej skontaktować się z bunq poprzez czat znajdujący się w aplikacji mobilnej. W tym celu proszę wejść w zakładkę “profile”, a następnie “support”.

      Odpowiedz
  3. Wybralem bunq EasyBank mam do wyboru tylko jedna karte:
    Karta debetowa bunq Maestro – platnosci w sklepach Holandia, Belgia
    Karta bunq Mastercard Debit- pozostale kraje i internet
    Chce placic zarownow w sklepach i internecie jaka mam wybrac?

    Odpowiedz
    • Zachęcam do wyboru karty bunq Mastercard Debit – obok płatności internetowych, będzie Pan nią mógł płacić również w większości sklepów w Holandii.

      Odpowiedz
      • Witam. Nie wiem co jest grane ale nie widzę kart wirtualnych tylko karty kredytowe wirtualne które zmieniają nr po każdej płatności i uż takiej karty nie mogę dodać do ApplePay więc nie mogę płacić telefonem. W tamtym roku miałem taka karte. Co zrobić ?

        Odpowiedz
    • Mam pytanie w chwili obecnej mieszkam w Niemczech i chce by karta przyszła tu.na ten adres czy muszę mieć meldunek i w jakim czasie spodziewać się karty i jeszcze jedno czy przed dostaniem kart będę mógł odrazu robić przelewy i płacić w sklepach

      Odpowiedz
      • Tak, we wniosku może Pan podać niemiecki adres zamieszkania. Nie musi Pan być pod adresem zameldowany, ważne jest jednak, aby na skrzynce pocztowej pod wskazanym adresem znajdowało się Pana nazwisko (lokale w Niemczech zazwyczaj nie mają oddzielnych numerów, a poczta dostarczana jest właśnie “na nazwisko”). Karta płatnicza zostanie wówczas przesłana na podany przez Pana adres w Niemczech. Proces ten powinien potrwać kilka dni roboczych. Jeszcze wcześniej, po weryfikacji Pana danych osobowych, konto będzie już aktywne i będzie Pan od razu mógł dokonywać na nie przelewów. W przypadku późniejszej przeprowadzki do Holandii, wystarczy zaktualizować adres zamieszkania w ustawieniach konta za pomocą aplikacji bunq.

        Odpowiedz
  4. Witam co jeśli chwilowo nie mam wystarczających środków na utrzymanie konta Bunq a wpływ będzie dopiero 7 dni po planowanej dacie . Czy moje konto zostanie zablokowane ?

    Odpowiedz
    • W przypadku braku środków na koncie bunq do zapłacenia miesięcznej opłaty za prowadzenie, może nastąpić ograniczenie dostępu do usług.

      Odpowiedz
    • W cenie pakietu bunq EasyMoney dostępne są trzy karty płatnicze. Można je zamówić z poziomu aplikacji mobilnej w zakładce “Cards”.

      Odpowiedz
    • bunq wprowadził niedawno dostęp do konta również na stronie www. Proszę mieć jednak na uwadze, że do zatwierdzania transakcji na koncie nadal będzie Pan potrzebować aplikacji na smartfona.

      Odpowiedz
  5. Kilka dni temu zmieniłem smartphone na nowy, niestety przy migracji danych z telefonu na telefon nie pobrały sie kody zabezpieczające i zablokowałem sobie dostęp do aplikacji Bunq, teraz mam informację, że weryfikacja mojego konta potrwa 7 dni roboczych, dzisiaj mija 3 dzień- czy to musi tak długo trwać? Co można weryfikować przez 7 dni??? Nie mam dostępu do pieniędzy, nie mogę opłacic bieżących rachunków, proszę o informację, jak można przyspieszyć ten proces

    Odpowiedz
    • Niestety, nie ma możliwości przyspieszyć ten proces. Prosimy uzbroić się w cierpliwość, na pewno zostanie on wkrótce ukończony.

      Odpowiedz
    • Nie ma bezpośredniej funkcji dla potwierdzenia jednej transakcji, ale może Pan skorzystać z funkcji wyciągu konta i użyć filtra zawężając wyniki tylko do tej jednej operacji. Wystarczy w ustawieniach konta wybrać funkcję “Export Statement”.

      Odpowiedz
    • Nie musi Pan czekać na kartę. Wystarczy dodać wirtualną kartę bunq do usługi Google Pay lub Apple Pay i może Pan wówczas płacić za usługi i produkty za pomocą smartfona.

      Odpowiedz
    • Wykaz konta bunq dostępny jest w aplikacji mobilnej. Wystarczy wybrać na ekranie startowym dane konto, kliknąć w opcje “More”, a następnie “Export bank statement”.

      Odpowiedz
  6. Poszukuję banku będąc w Holandii, gdzie można założyć konto szybko i bez wizyty w banku, a przede wszystkim uzyskać dostęp do moich wypłat poprzez telefon w Aplikacji bankowej – czy istnieje taka możliwość jak BLIK w Polsce; czyli wypłacam gotówkę z bankomatu, czy płacę Aplikacją w sklepach, wykorzystując mój telefon, czy muszę czekać na kartę ??

    Odpowiedz
    • Bunq oferuje wsparcie dla usług Google Pay oraz Apple Pay, dlatego może Pani płacić w sklepach przy pomocy smartfona, po dodaniu wirtualnej karty bunq do jednej z tych usług.

      Odpowiedz
    • Problemy w wypełnieniu formularza bunq mogą być spowodowane użyciem polskich liter, tzw. “ogonków”. Proszę ponowić próbę zastępując je odpowiednikami międzynarodowymi.

      Odpowiedz
  7. Nie otrzymałem karty do konta easy bank. Karta miała dotrzeć do Polski. Czy zamawiając duplikat już na adres w Holandii taki duplikat jest darmowy? W końcu nie moja wina że karta nie dotarła- miała dotrzeć 28kwietnia. Niestety zamawiając duplikat(na koncie 7euro) pisze ze nie mam srodkow. Wydaje mi się że powina być możliwosc darmowego duplikatu skoro karta niedotarła nie z mojej winy…. Proszę o odpowiedź

    Odpowiedz
  8. Kolega założył konto w tym banku miesiąc temu i jeszcze nie doszła karty jak można się z nimi skontaktować telefonicznie

    Odpowiedz
    • Jeśli podany numer konta docelowego jest prawidłowy (tzn. konto o podanym numerze istnieje), nie ma możliwości cofnięcia przelewu, gdyż są one realizowane przez bunq natychmiast po nadaniu. Jeśli numer konta nie jest prawidłowy, pieniądze powinny wrócić na nasze konto zazwyczaj następnego dnia roboczego.

      Odpowiedz
    • Proces weryfikacji danych przez bunq trwa zazwyczaj kilkanaście minut. W wyjątkowych przypadkach może on zająć do 2 dni roboczych.

      Odpowiedz
  9. Dobry wieczór,

    Jestem zainteresowany otworzeniem konta w Bunq ale mam takie chyba najbardziej podstawowe pytanie:

    Jak założę to najbardziej podstawowe konto to jak mogę wpłacić tam środki ze swojego banku lub karty w mBank jeśli nie mam konta walutowego tylko w PLN, czy po prostu wpłacam kwotę X w PLN a na koncie Bunq pojawi się odpowiednio przeliczona kwota w EUR? I tak samo odwrotnie jak będę chciał z powrotem te środki z Banq na moje konto w mBank ??

    Aha i jeszcze jedno czy są jakieś opłaty za brak aktywności na tym koncie ?
    Dziękuję

    Odpowiedz
    • Bunq przyjmuje jedynie przelewy przychodzące w Euro. Oznacza to, że z konta w mBanku musiałby Pan wybrać opcję nadania przelewu właśnie w tej walucie. Alternatywnie może Pan skorzystać z usług kantorów online, np. TransferGO, gdzie zasila Pan konto pieniędzmi z konta PLN i nadaje wówczas przelew w EUR na wskazany numer IBAN konta w bunq. Zwykłe przelewy wychodzące w bunq nadawane są w Euro – tutaj ewent. opłaty zależą od banku docelowego. Także w tej sytuacji istnieje możliwość skorzystania z usługi kantorów online.
      Poza miesięczną opłatą za prowadzenie konta, bank bunq nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za brak aktywności.

      Odpowiedz
    • Po potwierdzeniu danych osobowych w procesie weryfikacji bunq, numer IBAN konta widoczny będzie po wybraniu konta z ekranu głównego aplikacji bunq. Aby zamówić kartę fizyczną, należy wybrać z głównego menu pozycję karty i wówczas wybrać opcję zamówienia nowej.

      Odpowiedz
    • Aby dwie osoby mogły korzystać z jednego konta, obie muszą zarejestrować się jako użytkownicy bunq premium. Istnieje wówczas możliwość utworzenia wspólnego konta (Join account), które będzie wówczas dzielone przez obie osoby.

      Odpowiedz
  10. Wplacam pieniadze z konta w Polsce na konto walutowe w bunq czyli z ibanem GB, czy w Polu Kraj odbiorcy powinienem wskazac Holandie czy Wielka Brytanie

    Odpowiedz
    • Jeśli przelew trafi na konto walutowe bunq, do którego prowadzi brytyjski numer IBAN, jako kraj docelowy należy podać Wielką Brytanię.

      Odpowiedz
  11. Jestem w Polsce nie pamiętam danych do logowania zgubiłem kartę a agencja przysłała mi solaris że na moje konto wysłali pieniądze pyt JAK JE ODZYSKC??

    Odpowiedz
    • Jeśli posiada Pan nadal numer telefonu, na który dokonano rejestracji konta, należy skorzystać z funkcji odzyskania hasła dostępnej w aplikacji bunq. Wówczas może Pan zdefiniować nowe hasło, które da Panu dostęp do konta i znajdujących się na nim środków pieniężnych.

      Odpowiedz
    • Niestety, w chwili obecnej bank bunq nie oferuje możliwości identyfikacji po polsku. Obok holenderskiego, istnieje dokonania identyfikacji również w j. angielskim.

      Odpowiedz
  12. Czy bunq realizuje przelewy przychodzace w wekend ? Tzn jak ja wysyłam do kogoś na ing holenderskie to on dostaje ode mnie pieniadze od razu. Czy jak sytuacja będzie odwrotna i on z holenderskiego ing wysle na moje konto w bunqu dostanę pieniadze od razu ?

    Odpowiedz
    • Bank bunq wspiera przelewy natychmiastowe dla wszystkich banków, które również je obsługują. Również bank ING w Holandii należy do tych banków. Tym samym, jeśli przelew z ING miał charakter przelewu natychmiastowego, pieniądze na Pana koncie powinny znaleźć się w ciągu 10 minut.

      Odpowiedz
  13. Witam chciałem opłacić aplikacje, tylko ona jest w innej walucie niż w euro ,czy bank to sam przewalutuje ? I czy inna waluta jest pokazana w innym kolorze.

    Odpowiedz
    • Jeśli opłaca Pan usługi za pomocą karty płatniczej, bank bunq przewalutuje transakcję po aktualnym kursie wymiany. W przypadku przelewów wychodzących wykonywane są one również w Euro.

      Odpowiedz
  14. Witam, dzisiaj zalozylam wlasnie konto w aplikacji mobilnej, moje pytanie jest nastepujace czy w aplikacji jest mozliwosc utworzenia tak jak w polskim banku ksiazki adresowej by nie musiec wpisywac za kazdym razem danych odbiorcy do przelewu.

    Odpowiedz
    • Tak, jest to możliwe np. za pomocą funkcji Favorites, czyli ulubionych kontaktów. Wszystkie płatności widoczne są jako lista w zakładce Pay. Aby zachować niektóre z nich i mieć do nich szybki dostęp, należy wybraną pozycję przesunąć palcem w lewo, aż pojawi się symbol gwiazdki z prawej strony. Po kliknięciu w ikonkę wybrany kontakt zostanie dodany do ulubionych, które można szybko wówczas wybrać podczas dokonywania następnego przelewu.

      Odpowiedz
  15. Chcialam zapytac czy w planie taryfowym easyBank jest możliwość robienia przelewów z Bunq do konta walutowego w Euro
    w Polsce?

    Odpowiedz
      • Jeżeli chwilowo jestem w Belgii a adres mam podany w Holandii, to czy do zmiany adresu muszę dosłownie jechać w dokładne miejsce podane w adresie czy wystarczy tylko być na obszarze Holandii? I czy będę mógł zmienić adres na adres w Polsce?

        Odpowiedz
        • Zmiana adresu powinna być możliwa bez większych problemów w ustawieniach aplikacji bunq. Możliwe jest wówczas podanie także adresu w Polsce.

          Odpowiedz
  16. w najwyższej z ofert BUNQ posiada konta wielowalutowe z wirtualnymi IBAN (local iban) , czy to oznacza możliwość posiadania nr konta w PLN “lokalnego w PL ” czyli z PL na początku numeru ? i wykonywanie przelewów również z takiego konta ? i to jedna sprawa a druga sprawa – jak długo trwa proces “verify paperwork” , który uniemożliwia dalszą pracę w aplikacji banku, obecnie mamy poniedziałek h 13:17 a zakładałem konto w sobotę w południe, 2 doby temu, pozdrawiam

    Odpowiedz
    • Na chwilę obecną (listopad 2021) bank bunq oferuje co prawda możliwość otwarcia podkonta w PLN, jednakże przypisany jest do niego brytyjski, a nie polski numer IBAN. O szczegółach usługi informujemy w naszym głównym poradniku. Odnośnie weryfikacji dokumentów, proces ten trwa zazwyczaj kilka dni roboczych (sobota i niedziela są z tego wyłączone).

      Odpowiedz
      • Czy po założeniu subkonta w GBP (IBAN w UK) możliwe są również przelewy lokalne, realizowane z innego banku na terenie UK, z rachunków nie należących do posiadacza Bunq?
        Zazwyczaj angielski IBAN można “rozkodować”, żeby otrzymać Sort Code i Account No. służące właśnie do lokalnych wewnątrz UK przelewów

        Odpowiedz
        • Tak, w przypadku lokalnego konta prowadzonego w GBP bank bunq udostępnia (obok numeru IBAN) dodatkowe informacje pozwalające na otrzymywanie peiniędzy z innych kont w UK w ramach szybkich przelewów FPS.

          Odpowiedz
  17. Czy po brexicie mieszkaniec UK będący obywatelem EU( Polak) może otworzyć konto w Bunq? Próbowałem i niestety nie istnieje już nr kierunkowy +44 w aplikacji wiec nie mogę podać numeru telefonu.

    Odpowiedz
    • Oficjalnie bank bunq nie jest dostępny w Wielkiej Brytanii. Może Pan jednak dokonać otwarcia konta na polski adres zamieszkania – tutaj musiałby Pan jednak użyć polskiego numeru komórkowego i ewentualnie później dokonać jego modyfikacji.

      Odpowiedz
  18. Mam problem z zalogowanie
    Się do mojego banku. 2.10 dostałam podejrzanego SMS ze ktoś próbował zalogować się na moje konto. Automatycznie weszłam w aplikacje żeby zmienić kod dostępu używając weryfikacji moja twarzą. Dzisiaj (4.10) nie mogę się zalogować, pokazuje błędne hasło. Próbowałam zresetować kod ale nie mogę wysłać informacji na miła czy numer telefony, bo ich nagle nie wyszukuje. Mimo, iz zawsze dostawałam wiadomości na te dane kontaktowe. W obawie przed oszustwem kontaktowałam się z bunq support co zrobić żeby zablokować może karty j konto, ponieważ bez aplikacji nie jestem w stanie nic zrobić. Niestety 4 maile i zero odpowiedzi. Co robić w takim przypadku ?

    Odpowiedz
    • Zapewne bank skontaktował się już z Panią w międzyczasie. W przypadku jakichkolwiek problemów z dostępem do konta, należy (tak jak Pani to uczyniła) zgłosić się do biura obsługi klienta bunq pod adresem support@bunq.com lub (w przypadku podejrzeń o próbę przejęcia dostępu do konta) report@bunq.com .

      Odpowiedz
  19. Posiadam konto easy green i otrzymałem kartę do konta. Za chwile kończy mi się darmowy okres i chciałbym zamienić konto na easy money. Czy mogę zamienić plan bez zamknięcia i otwarcia konta, tak abym nie stracił juz istniejącej karty i nr konta. Chodzi tylko mi o zmianę planu. Proszę o informacje.

    Odpowiedz
    • Tak, zmiany subskrybcji konta bunq dokonać można z poziomu aplikacji mobilnej. Wystarczy wybrać z menu pozycję PROFILE, tam kliknąć ikonę ustawień i wybrać pozycję MY PLAN, gdzie należy wybrać opcję SWITCH PLAN.

      Odpowiedz
      • Dzień dobry. Zainstalowałam aplikacje, wykonałam wszystkie potrzebne kroki aby zweryfikować konto (zdjecie dowodu osobistego, filmik, nr tel itp) to konto jest od razu aktywne czy przychodzi dopiero jakaś informacja , że zostało aktywowane ? Pozdrawiam

        Odpowiedz
        • Jak tylko proces weryfikacji zostanie zakończony, poinformowana zostanie Pani przez bunq w powiadomieniu przesłanym na smartfona.

          Odpowiedz
    • Proszę sprawdzić status karty w aplikacji mobilnej bunq. Wystarczy wybrać tam zakładkę KARTY, a następnie wybrać daną kartę, sprawdzić jej status i w razie konieczności dokonać odblokowania.

      Odpowiedz
    • Wypłaty z bankomatów za granicą podlegają w ramach wybranej taryfy takim samym warunkom jak te dokonywane w Holandii. Może się jednak zdarzyć, że operatorzy niektórych bankomatów w Polsce mogą obłożyć transakcje dodatkową prowizją. Wówczas poinformowany zostanie Pan o jej wysokości przed dokonaniem wypłaty. Można wówczas zrezygnować z transakcji i ponowić próbę w innym bankomacie.

      Odpowiedz
    • Przelew następuje w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania transakcji przez bank wychodzący i po ich zaksięgowaniu przez bank przychodzący. Operacje te mają często miejsce późnym popołudniem, dlatego pieniądze na Pana koncie będą zaksięgowane pod koniec 17.09. lub dopiero następnego dnia roboczego, tj. 20.09.

      Odpowiedz
    • W przypadku planu taryfowego bunq Easy Money / Easy Green stnieje możliwość otwarcia dodatkowego podkonta, jednakże zgromadzone na nich środki nie będą oprocentowane.

      Odpowiedz
  20. Witam 15.08 dostałam maila,że próbowałam logować się na innym urządzeniu i się zalogować,bo zablokują konto.Zrobiłam to,ale coś poszło nie tak i nie mam zupełnie dostępu do konta.Nr tel i mail niby istnieją i nie idzie nic zrobić,a dziś w skrzynce znalazłam 10 listów od bunq i każda zawiera karte o co może chodzić?
    Pisałam do nich @ z tego samego maila na które mam konto,ale głucho.

    Odpowiedz
    • Czy jest Pani pewna, że otrzymany email na pewno został wysłany przez bank bunq, a nie przez kogoś podszywającego się za bank? Proszę koniecznie skontaktować się z bunq na adres support@bunq.com i poinformować o podejrzeniu nieuprawnionego dostępu do Pani konta. Wiadomość powinna zostać wysłana z tego samego adresu e-mail, na który założyła Pani konto.

      Odpowiedz
  21. Witam . Mam konto w bunq euro ale chciałabym również dodać konto w złotówkach . Jak mogę dodać do mojego konta również konto w złotówkach ?

    Odpowiedz
    • Jeśli otwiera Pan konto na adres belgijski, chodzi tutaj zapewne o 11-cyfrowy Numéro National – numer identyfikacji podatkowej.

      Odpowiedz
  22. Zgubłlem telefon z holenderską kartą gdzie miałem aplikacje do banku.
    Nie wiem jakim sposobem zalogować się teraz do mojego konta.
    proszę o pomoc.

    Odpowiedz
    • Wystarczy ponownie zainstalować aplikację bunq na nowym telefonie, podając przy tym adres e-mail oraz hasło ustalone przy zakładaniu konta. Bank może wysłać kod potwierdzający na numer telefonu, który został użyty podczas założenia konta. Jeśli nie ma Pan dostępu do tego numeru, należy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w aplikacji, bądź skontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi klienta pod adresem: support@bunq.com

      Odpowiedz
  23. Jak odblokować konto w bunq. Jeżeli konto jest zablokowane a został wysłany na nie przelew czy kwota wroci do osoby wysyłającej przelew

    Odpowiedz
  24. Mieszkam w Holandii.Firma w której pracowałem wyslała mi wynagrodzenie na konto. Nagle otrzymałem informacje że konto zostało zamkniete , poniewaz dokonano niebezpiecznych operacji na koncie ? Co teraz z moimi pieniędzmi, nie mam dostepu do konta. Czy zglosić to na policję?

    Odpowiedz
    • W tej sytuacji zalecam kontakt bezpośrednio z biurem obsługi bunq pod adresem: support@bunq.com, w celu wyjaśnienia sytuacji. Wiadomość powinna zostać wysłana z tego samego adresu email, na który dokonano rejestracji konta.

      Odpowiedz
  25. Przysłali mi kartę z 16 cyfrowym numerem banku w holandi ale pradcodawca nie wie jak to wpisać bo nie ma ani nl z przodu ani nic tylko numer jak to zrobić

    Odpowiedz
    • Numer IBAN Pańskiego konta Bunq znajdzie Pan bezpośrednio w aplikacji mobilnej bunq, po wejściu z ekranu startowego w konto w górnej części ekranu.

      Odpowiedz
    • W przypadku wszystkich planów taryfowych bunq (w tym bunq Easy) nie są pobierane opłaty za wpływy z innego holenderskiego banku. Wychodzące przelewy SEPA również są darmowe.

      Odpowiedz
    • Przelewy międzybankowe wykonywane są zazwyczaj jedynie w dni robocze. Jeśli pieniądze wysłane zostały w piątek wieczorem, dojdą one na konto docelowe w poniedziałek lub (w skrajnych przypadkach) dopiero we wtorek.

      Odpowiedz
    • Po otwarciu konta Bunq, karta płatnicza może zostać zamówiona bezpośrednio w aplikacji mobilnej. W zakładce karty (cards) znajdzie Pan listę wydanych do konta kart oraz ich status (np. czy karta jest aktywna). Jeśli bank potwierdził wysłanie karty, a nadal jej Pan nie otrzymał, zachęcam do kontaktu z biurem obsługi bunq pod adresem: support@bunq.com

      Odpowiedz
    • W chwili obecnej bank bunq nie oferuje żadnych pożyczek lub kredytów ratalnych. Być może zmieni się to w przyszłości.

      Odpowiedz
    • Zmiana kodu PIN powinna być możliwa bez problemów z poziomu aplikacji mobilnej bunq. Wystarczy wejść do zakładki Karty, wybrać właściwą kartę, a następnie w dolnym menu kliknąć w symbol z trzema kropkami i wybrać opcję wygenerowania nowego PIN-u. Jeśli z jakiegoś powodu nie jest to możliwe, zachęcam do kontaktu z biurem obsługi bunq pod adresem: support@bunq.com

      Odpowiedz
  26. Witam zostałem oszukany przez uzytkownika waszego banku przy zakupach przez internet. Jak mogę się dowiedzieć kim jest osoba posiadająca rachunek w bunk??

    Odpowiedz
    • W przypadku oszustwa, należy zgłosić je na policję, która występuje wówczas do banku z wnioskiem o podanie informacji odnośnie posiadacza rachunku. Pragnę jednocześnie wyjaśnić, że nie jesteśmy związani z bunq – jako serwis finansowy prezentujemy jedynie oferty różnych banków z krajów Europy Zachodniej.

      Odpowiedz
    • Proszę upewnić się, że wybrana karta jest aktywna (jej status można zobaczyć w aplikacji mobilnej w zakładce Karty). Jeśli karta nie ma własnego limitu kredytowego, na koncie muszą znajdować się środki pieniężne potrzebne do przeprowadzenia transakcji. W przypadku dalszych problemów z kartą, zachęcam do kontaktu bezpośrednio z bunq pod adresem: support@bunq.com

      Odpowiedz
    • Odblokowanie karty jest możliwe w aplikacji mobilnej. Wystarczy wybrać zakładkę kart z głównego menu, a następnie wejść do wybranej karty i wybrać symbol ustawień w prawym górnym rogu. Tam powinien Pan znaleźć opcję do odblokowania karty

      Odpowiedz
    • W menu dolnym proszę wejść na zakładkę Profile, następnie kliknąć w prawym górnym rogu ikonę ustawień i z menu wybrać opcję My plan. Na nowym ekranie znajdzie Pan w dolnej części przycisk umożliwiający zamknięcie konta.

      Odpowiedz
  27. Witam,mam pytanie takie gdyż mam kartę oraz podane konto od trzech miesięcy lecz jeszcze nie mam wysłanych na moje konto pieniędzy oraz mam minus 16,99 euro….czy mi tego konta nie zablokuja…..

    Odpowiedz
    • Przelew jest wykonywany w ciągu jednego pełnego dnia roboczego (24h). W przypadku nadania przelewu wieczorem, jego zaksięgowanie może opóźnić się do następnego dnia roboczego.

      Odpowiedz
  28. Dzień dobry. Aktualnie przebywam w Holandii i zastanawiam się nad założeniem konta bunq. Czy jeśli założę konto to przelewy od pracodawcy będą przychodzić na numer konta bunq?

    Odpowiedz
    • Jeśli poda Pan numer konta bunq swojemu pracodawcy, to oczywiście te przelewy wynagrodzenia na to konto będą wpływały. Tak jak inne banki działające w Holandii, tak i bunq oferuje pełnowartościowe konto osobiste.

      Odpowiedz
  29. Witam. Założyłem właśnie konto na tej platformie jednak nie musiałem nigdzie podawać numeru telefonu do weryfikacji ani adresu email. Co w takim razie jest nie tak? Jak mogę sie zalogowac na innym urzadzeniu nie majac hasła? Nalezy czekac do ukonczenia weryfikacji? Skanowałem już dowod osobisty oraz zrobiłem nagranie. dodam Ze już widzę dane swojego konta takie jak numer i saldo

    Odpowiedz
    • Być może dokonał Pan już wcześniejszej próby instalacji bunq i otwarcia konta, podczas której podawane były te dane? Proszę wejść do zakładki “Profil” w dolnym menu, a następnie kliknąć symbol ustawień w prawym górnym rogu i wybrać pozycję dane osobiste (personal data), w której może Pan ujrzeć wszystkie dane profilu. Tam też znajdzie Pan adres e-mail oraz numer telefonu zarejestrowane w bunq.

      Odpowiedz
    • Aby wykonać przelew na konto w bunq wystarczy podać numer IBAN konta (poprzedzony literami NL) oraz w niektórych przypadkach kod BIC/SWIFT: BUNQNL2AXXX.

      Odpowiedz
    • Nie bardzo rozumiem pytanie. Zachęcam w tej sprawie do bezpośredniego kontaktu z bunq w celu wyjaśnienia sprawy.

      Odpowiedz
  30. Witam jak długo idzie przelew z holenderskiego konta na Konto W Bunq
    Pieniądze zostały wysłane koło 12 godziny w piątek
    Sądziłem że długo czekać nie trzeba

    Odpowiedz
    • Wszystko zależy od tego, jak szybko bank, z którego wysłane zostały pieniądze, wykona przelew. Przelew SEPA powinien trwać nie dłużej niż jeden dzień roboczy, pieniądze powinny zatem dotrzeć na Pana konto najpóźniej w poniedziałek.

      Odpowiedz
      • Witam, mam problem z rejestracją, prosiłem o usunięcie konta, żebym mógł od początku się zarejestrować a nadal mam ten sam błąd, też usunąłem konto w aplikacji i dalej noc nie mogę zrobić

        Odpowiedz
        • W tej sytuacji proszę o kontakt z biurem obsługi banku bunq pod adresem support@bunq.com. Ważne, aby wiadomość była wysłana z tego samego adresu, którego użył Pan przy pierwszej próbie rejestracji. Alternatywnie może Pan skorzystać również z forum użytkowników bunq dostępnego pod adresem https://together.bunq.com/.

          Odpowiedz
    • Niestety, bank bunq nie posiada własnych wpłatomatów. Może Pani dokonać wpłaty na konto w wybranej placówce bankowej dowolnego banku, musi się jednakże Pani liczyć z opłatą z tego tytułu pobraną zgodnie z cennikiem danego banku.

      Odpowiedz
  31. Witam, chcialbym wyplacic EUR z bunq ale w trakcie wypelniania pol z numerem konta i nazwa odbiorcy klikam dalej i wyskakuje jakis komunukat zeby cos wykupic za 15 e bodajze, nie mam karty bo nie zamawialem
    Jak przelac EUR na polskie konto walutowe ?

    Odpowiedz
    • Domyślam się, że posiada Pan jedynie opcję podstawową bunq lub easyTravel, w której nie ma opcji wykonywania przelewów. Istnieje natomiast możliwość wypłacenia wszystkich środków zgromadzonych na koncie. Należy wówczas wejść na konto, na którym znajdują się pieniądze, kliknąć w dolne menu, a potem z listy wybrać opcję wypłaty, gdzie należy podać numer IBAN konta docelowego.

      Odpowiedz
  32. Witam. Moje konto w Bunq zostało zdeaktywowane. Po wejściu do aplikacji mogłem je ponownie aktywować. Czekałem na przelew z urzędu holenderskiego. Co teraz jeśli oni zrobili przelew gdy konto bylo zdeaktywowane? Przelew powinien byc dzis rano. Konto aktywowałem popołudniu. Czy pieniądze wrócą do urzędu czy bedzie proba ponownego przelania?

    Odpowiedz
    • Jeśli konto było nieaktywne w momencie wykonania przelewu, pieniądze najpewniej wróciły do adresata. Jeśli ma Pan wątpliwości, zachęcam do kontaktu z biurem obsługi bunq pod adresem: support@bunq.com

      Odpowiedz
  33. Witam. Dziś sciaglo mi opłatę za jakiś easyGreen. Co to jest jak to wyłączyć i czy mogę odzyskać 16e. Dziękuję i pozdrawiam Marcin

    Odpowiedz
    • Easygreen to jeden z dostępnych planów taryfowych bunq. Aby zmienić taryfę, należy wejść w aplikacji mobilnej do zakładki Profil, a następnie w prawym górnym rogu wybrać ikonę ustawień, a tam zakładkę “My Memberships”.

      Odpowiedz
      • Już zmieniłem na plan taryfowy Easy travel, bo on jest z tego co wyczytałem za darmo prawda? Czy jest szansa na zwrócenie tych 16 euro?, ponieważ ta subskrypcja mnie zupełnie nie interesuje. Z góry dziękuję za odpowiedź.

        Odpowiedz
    • Jeśli ma Pan na myśli sumę widoczną w aplikacji bunq jako zaoszczędzone pieniądze, nie są to środki znajdujące się na koncie, a jedynie informacja o tym, jaką kwotę zaoszczędził Pan unikając typowych opłat bankowych.

      Odpowiedz
        • Proszę zapoznać się z naszym opisem aktywacji karty dostępnym w części “Najczęstsze pytania”. Jeśli nadal nie może Pan dokonać jej aktywacji, zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi bunq pod adresem: support@bunq.com

          Odpowiedz
    • Niestety, bank bunq nie posiada wpłatomatów umożliwiających wpłatę gotówki na konto. Istnieje możliwość wpłacenia pieniędzy na konto bunq w dowolnej placówce bankowej w Holandii, należy jednak w tej sytuacji liczyć się z koniecznością poniesienia opłaty zgodnej z cennikiem danego banku.

      Odpowiedz
    • Witam. Chce zrobic przelew na holenderskie konto lecz nigdzie nie widzę opcji wpisania tytułu przelewu. Gdzie on się znajduje?

      Odpowiedz
      • Przy zlecaniu przelewu (obok danych osoby/podmiotu odbierających przelew) znajdzie Pani również pole description / betalingskenmerk, gdzie należy podać tytuł przelewu.

        Odpowiedz
  34. witam, czy na koncie bunq istnieje możliwość otwarcia
    debetu? Jesli tak to do jakiej kwoty i jakie warunki trzeba spełnić, czy trzeba przedłożyć umowe o pracę, zameldowanie itp.

    Odpowiedz
    • W zależności od tego, jaką kartę do bunq Pan zamówi (Maestro lub Mastercard) może Pan dokonywać nią płatności we wszystkich placówkach akceptujących karty z tym znakiem. W przypadku kont bunq Premium trzy pierwsze wydane karty są wliczone w miesięczną opłatę za prowadzenie.

      Odpowiedz
      • Pisze Pani, że przelewy w walucie innej niż EUR na konto BUNQ zostaną automatycznie przewalutowane. Natomiast w apce BUNQ znalazłem info że przelewy w walucie innej niż EUR na konto BUNQ zostaną automatycznie odesłane do nadawcy, gdyż BUNQ operuje tylko walutą EUR… Ponad 36h temu został wykonany dla mnie przelew z Polski w złotówkach i wciąż nie mam pieniędzy na koncie, dodam że jest to większa kwota, spadek i trochę się martwię…

        Odpowiedz
        • Panie Piotrze, przepraszam, zgadza się – moja odpowiedź nie była dokładnie sformułowana. Miałam tutaj możliwość przewalutowania przelewu już na poziomie banku wychodzącego. W sytuacji, jeśli to nie nastąpi, a sam przelew wyjdzie w PLN, zostanie on cofnięty, gdyż bunq przyjmuje obecnie jedynie przelewy w Euro.

          Odpowiedz
  35. Witam, czy mogę dokonać wpłaty na wasz IBAN cholenderski w złotówkach czy one zostaną automatycznie przewalutuowane na euro czy przelew powróci na polskie konto ?

    Odpowiedz
    • W przypadku przelewu przychodzącego na konto bunq w innej walucie niż EUR, zostanie on przewalutowany na EUR po aktualnym kursie. Jeśli chce Pan wcześniej dowiedzieć się, jaka kwota dokładnie trafi na konto, zachęcam do skorzystania z przelewów walutowych online np. za pomocą platformy TransferGo.

      Odpowiedz
  36. Proszę o szybka pomoc!! Pogrzebała coś w aplikacji teraz nie mogę odzyskać konta a tym samym zablokowała mi się karta płatnicza jestem bez środków do życia co mam dalej robić by odzyskać moje konto

    Odpowiedz
    • W tej sytuacji należy skontaktować się bezpośrednio z bankiem bunq, wysyłając wiadomość na adres support@bunq.com – wiadomość powinna zostać wysłana z tego samego adresu e-mail, na który dokonano rejestracji konta.

      Odpowiedz
    • Niestety, bank bunq nie posiada własnych bankomatów. Nadal ma Pan możliwość wpłacenia pieniędzy na konto w dowolnej placówce bankowej, należy jednak liczyć się wówczas z koniecznością poniesienia opłaty zgodnej z cennikiem danego banku.

      Odpowiedz
  37. Witam. Środki na koncie zostały omyłkowo zblokowane(?), podejrzewam, że zablokowane na jakimś subkoncie..? Jakakolwiek operacja będzie możliwa dopiero po upływie miesiąca, tj koniec października br. Co robić? Jak to odblokować? Proszę o pomoc

    Odpowiedz
    • W tej sytuacji należy skontaktować się bezpośrednio z bankiem bunq, wysyłając wiadomość na adres support@bunq.com – wiadomość powinna zostać wysłana z tego samego adresu e-mail, na który dokonano rejestracji konta.

      Odpowiedz
    • Wysyłka powinna być możliwa na adres agencji. Wówcza nazwę agencji należy podać w części adresu kontaktowego przeznaczonej dla nazwiska na skrzynce.

      Odpowiedz
    • Wypłat dokonać można za pomocą karty bunq wydawanej do konta w dowolnym bankomacie akceptującym karty Visa i Mastercard. Jeśli nie zamówił Pan jeszcze karty do konta, można to uczynić w aplikacji mobilnej bunq.

      Odpowiedz
    • W przypadku planu bunq premium wliczonych jest 10 darmowych wypłat z bankomatów na całym świecie, w przypadku karty bunq travel to koszt 0,99 EUR. Wypłaty można dokonać z dowolnego bankomatu akceptującego karty Visa i Mastercard. Może się zdarzyć, że niektórzy operatorzy będą chcieli doliczyć własną prowizję za wypłatę. Wówczas można przerwać operację i skorzystać z innej maszyny.

      Odpowiedz
  38. Witam założyłem konto sam a widnieje mi w aplikacji że jest jakiś współwłaściciel i nie mogę korzystać z konta póki on nie akceptuje

    Odpowiedz
      • Witam otworzylem konto bankowe w bunq, rejestracja przebiegla pomyslnie, aczkolwiek nie moge zamowic karty wpisujac adres w holandii gdzie aktualnie przebywam, wpisujac adres i klikajac done, nic dalej sie nie dzieje.

        Odpowiedz
        • Proszę powtórzyć operację i upewnić się przy tym, że podawany adres jest prawidłowy, a wszystkie wymagane pola są wypełnione. Jeśli problem nadal będzie się powtarzał, będzie Pan musiał zgłosić się bezpośrednio do biura obsługi bunq w celu wyjaśnienia problemu. Adres kontaktowy to support@bunq.com.

          Odpowiedz
          • Jak tylko pieniądze trafią na Pani konto, kwota ta będzie widoczna w aplikacji mobilnej w widoku stanu konta bankowego.

      • Witam. Piszę meila na adres
        support@bung.com i dostaje wiadomość zwrotną że adres jest nie poprawny. Proszę o pomoc ponieważ mam środki na koncie aczkolwiek nie mogę zrobić żadnego przelewu i tak prawie od miesiąca. Za pomoc z góry dziękuję. Oo

        Odpowiedz
  39. Witam! Co w sytuacji jeśli otworzyłam konto na stary dowód bo jeszcze jest ważny do grudnia 2020 , a jak odbiorę nowy to jak to zgłosić do bunq czy jest możliwość zrobić to samemu w aplikacji mobilnej

    Odpowiedz
    • Nie ma potrzeby zgłaszania faktu uzyskania nowego dokumentu tożsamości. Jeśli konieczna będzie identyfikacja w późniejszym okresie, proszę po prostu użyć nowego dowodu osobistego.

      Odpowiedz
    • Numer karty bunq widoczny jest na jej odwrocie. Znajdzie Pan tam również datę ważności. Kod do potwierdzania transakcji CVC widoczny jest z kolei w aplikacji mobilnej bunq.

      Odpowiedz
  40. Witam zgubiłam pewnego dnia kartę i już nie mogłam później wypłacić pieniędzy z bankomatu karta jakby była zablokowana co zrobić ?

    Odpowiedz
    • Status karty może być sprawdzony w aplikacji mobilnej bunq (klikając w pozycję karty). Jeśli jest ona zablokowana, można ją ponownie odblokować i korzystać z niej do płacenia za zakupy i wypłacania gotówki tak jak wcześniej.

      Odpowiedz
    • Aktywacja karty możliwa jest w aplikacji mobilnej. Proszę wybrać pozycję karty w ekranie głównym, a następnie kliknąć w zdjęcie karty i wybrać opcję aktywacji.

      Odpowiedz
    • Aktywacji karty można dokonać w aplikacji mobilnej bunq. Wystarczy wybrać pozycję kart na ekranie głównym, a następnie wybrać właściwą kartę (jeśli zamówiła ich Pani więcej niż jedną) i kliknąć w opcję aktywuj.

      Odpowiedz
    • Aktywacja karty bunq dostępna jest w aplikacji mobilnej. Wystarczy wybrać pozycję karty na ekranie głównym, a następnie kliknąć jej symbol i wybrać opcję aktywacji.

      Odpowiedz
    • Proszę upewnić się, że w aplikacji mobilnej bunq nie dokonano blokady karty płatniczej. Jeśli karta jest aktywna i nadal nie ma możliwości dokonywania płatności, proszę zwrócić się bezpośrednio do biura obsługi klienta bunq pod adresem: support@bunq.com

      Odpowiedz
        • Bunq dopuszcza możliwość logowania się na konto z różnych urządzeń (w tym np. dwóch telefonów). Ze względów bezpieczeństwa można jednakże korzystać tylko z jednego urządzenia jednocześnie (tzw. zalogowanie się na koncie na telefonie #1 spowoduje automatyczne wylogowanie na telefonie #2).

          Odpowiedz
  41. Witam. Mam konto w bunq a karty wirtualne. Proszę od podstaw napisać jak z nie korzystać póki nie dostane karty plastikowej

    Odpowiedz
    • Za pomocą wirtualnej karty bunq może Pan dokonywać zakupów w internecie (należy tutaj podać numer karty, datę ważności oraz kod kontrolny), bądź w sklepach za pomocą telefonu komórkowego, po dodaniu karty do Google Pay lub Apple Pay. Tutaj należy postępować zgodnie ze wskazówkami widocznymi w telefonie.

      Odpowiedz
      • Mam pytanie jesli zweryfikowałem konto ale podany adres przezemnie był inny niz lokalizacji w telefonie a teraz jestem w polsce i dalej nie moge nic zrobic a mam pieniadze na koncie to jak wypłacić ?

        Odpowiedz
        • W tej sytuacji najlepiej skontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi bunq pod adresem: support@bunq.com w celu wypłaty środków i ewentualnego zamknięcia konta. Wiadomość powinna być wysłana z adresu e-mail, na który zarejestrowano konto.

          Odpowiedz
    • Witam. Założyłam konto w waszym banku, potrzebuję do pracy wysłać screen z nr. konta i nazwa posiadacza rachunku, nigdzie nie mogę tego znaleźć, proszę o pomoc. Kartę zamowilam i czekam. Ale bez tego zdj nie moge podjąć pracy.

      Odpowiedz
      • Porszę wybrać zakładkę z kontem bankowym widocznym na ekranie powitalnym po uruchomieniu aplikacji. Po wejściu w konto ujrzy Pani numer konta bankowego IBAN wraz z kodem BIC. Dane osobowe można ujrzeć w zakładce Profil po wejściu w ustawienia (symbol w prawym górnym rogu).

        Odpowiedz
        • Opcja zamówienia karty dostępna jest w aplikacji mobilnej bunq. Po wybraniu zakładki Karty z ekranu głównego, należy kliknąć w dolny przycisk menu i tam wybrać rodzaj karty, jaki chce Pani otrzymać.

          Odpowiedz
  42. Witam, gdzie moge znależc umowe z bankiem bunq ponieważ nie moge go znalezc w skrzynce meilowej ani na stronie bunq,jest mozliwos ,żeby Bunq wyslal mi kopie?

    Odpowiedz
    • Warunki korzystania z konta bunq dostępne są w dokumencie umieszczonym na stronie bunq. Jeśli potrzebuje Pani kopię potwierdzającą otwarcie konta w bunq (np. dla pracodawcy), należy zgłosić się w tej sprawie do biura obsługi klienta bunq pod adresem: support@bunq.com

      Odpowiedz
      • Zrobiłem przelew komuś ale chce to cofnąć nie wysłałem tej osobie co powinienem można cofnąć to w aplikacji jakoś jeżeli jest sobota i nie doszły pieniążki jeszcze

        Odpowiedz
        • Niestety, nie ma opcji cofania przelewów w aplikacji. Jeśli przelew został wysłany na niepoprawne konto, należy zgłosić się do banku docelowego, który to konto obsługuje i poinformować o zaistniałej sytuacji.

          Odpowiedz
  43. witam. po zainstalowaniu apki na nowym telefonie zostało utworzone nowe konto firmowe. jak mam przenieść konto na nowy telefon?

    Odpowiedz
    • Aby zalogować się na swoje konto na nowym telefonie, należy pobrać aplikację bunq, a następnie na ekranie wybrać opcję “Already a member? Login!” i zalogować się przy użyciu adresu e-mailowego lub numeru telefonu użytego do rejestracji. Zostanie tam wysłany kod potwierdzający, który należy podać w aplikacji, aby dokończyć proces logowania.

      Odpowiedz
  44. Przelałam pieniadze z ING na Bunq ,używając pomyłkowo wcześniejszego linku wysłanego z prośbą od odbiorcy przelewu. Kiedy pieniądze dotrą do odbiorcy?

    Odpowiedz
    • Jeśli był to standardowy przelew SEPA, kwota powinna trafić na konto odbiorcy w ciągu jednego dnia roboczego.

      Odpowiedz
    • Wystarczy zainstalować aplikację bunq na nowym telefonie, a następnie zalogować się na swoje konto przy użyciu wcześniej ustawionych danych dostępowych i postępować zgodnie z wskazówkami w aplikacji.

      Odpowiedz
    • Mam zablokowane karty i nie moge ani płacić ani wypłacić ani zrobic przelewu. Mam nadzieje ze moja wypłata nie zniknie gdy sie rano obudze

      Odpowiedz
      • Pieniądze na pewno nie znikną z konta. Jeśli nie powiedziecie się odzyskanie dostępu poprzez funkcję przypomnienia hasła, proszę o kontakt bezpośrednio z biurem obsługi Bunq pod adresem: support@bunq.com

        Odpowiedz
          • Jeśli przelewa Pani pieniądze z konta walutowego w EUR, wystarczy podać numer konta IBAN. Jeśli natomiast środki pieniężne znajdując się na koncie złotówkowym, wówczas zachęcamy do skorzystania z usługi przelewów walutowych online, oferowanych np. przez serwis TransferGo. Konto bunq dopuszcza jedynie przelewy przychodzące w Euro. Z drugiej strony dzięki serwisowi uniknie Pani wysokich opłat za przewalutowanie.

  45. Witam. Czy na koncie premium mogę mieć walutę także PLN?? Chodzi o to że chciałbym przewalutować na PLN i np opłacić rachunki

    Odpowiedz
    • W chwili obecnej bank bunq umożliwia prowadzenie konta jedynie w Euro. Jeśli chce Pan dokonywać przelewów w PLN, zachęcam do zapoznania się z ofertą transferów gotówkowych TransferGo. Po założeniu darmowego profilu, może Pan wysłać pieniądze z konta w Euro i przelać na wskazane konto w Polsce po aktualnym kursie wymiany. Więcej informacji na ten temat znajdzie Pan pod adresem: https://hype.pl/go/transfergo

      Odpowiedz
    • Jak długo będę czekać na kartę jeśli zamówię ją dzisiaj a 25 wyjeżdżam i chciałam ją dostać jeszcze do Polski. Czy zdarzę?

      Odpowiedz
      • Bank zazwyczaj wysyła kartę natychmiast, natomiast czas dostawy zależy od tego, jak sprawnie z przesyłką poradzi sobie Poczta Polska. Jeśli nie otrzyma Pan karty będąc w Polsce, zachęcam do bezpośredniego kontaktu z bunq i podanie nowego adresu w Holandii.

        Odpowiedz
      • Karta bunq powinna trafić pod wskazany adres w ciągu 7 dni od momentu potwierdzenia danych osobowych i zamówienia karty.

        Odpowiedz
        • Witam. Otworzylam konto kilka dni temu. Karty bankomatu przyszly ale niemoge korzystac z konta zewzgledu ze pokazuje caly czas weryfikacjon pending. Probowalam wielokrotnie weryfikowac poprzez zdjecie dowodu i nic to nie daje. Prosze o podpowiedz

          Odpowiedz
          • Jeśli weryfikacji nie może zostać zakończona, w aplikacji pojawia się zazwyczaj informacja, w czym jest problem. Jeśli nadal nie udaje się Pani dokończyć procesu, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi bunq pod adresem: support@bunq.com

        • Witam czy można ściągnąć aplikacje w jezyku polskim oraz czy można zalozyc to konto bez meldunku w NL?
          A i dlaczego aż 7.99 miesięcznie?😊

          Odpowiedz
          • Aplikacja bunq nie jest niestety dostępna w j. polskim. We wniosku o otwarcie konta poproszony zostanie Pan o podanie adresu holenderskiego, pod którym Pan przebywa (zostanie tam też wysłana karta płatnicza po jej zamówieniu). Bank nie wymaga przy tym przesłania kopii meldunku.

        • Aktywacja kart możliwa jest w aplikacji bunq wybrać blok “karty” na ekranie głównym, a następnie kliknąć w symbol karty, która ma być aktywowana i dokonać tego procesu w dalszej zakładce.

          Odpowiedz
        • Dla posiadaczy telefonów Android istnieje możliwość dodania wirtualnej karty do usługi Google Pay, w przypadku telefonów iOS można dodać kartę w ramach usługi Apple Pay.

          Odpowiedz
      • Proszę upewnić się, że karta została aktywowana w aplikacji mobilnej. Konieczne będzie wówczas nadanie karcie kodu PIN, którego podanie będzie niezbędne do dokonania wypłaty z bankomatu.

        Odpowiedz
          • Tak, istnieje możliwość wykonywania przelewów SEPA na konto w Polsce. Proszę mieć jedynie na uwadze, że jeśli konto docelowe prowadzone jest w PLN, przelew zostanie przewalutowany po aktualnym kursie. Jeśli chce mieć Pani pewność, jaka kwota trafi do Polski, zachęcam do skorzystania z opcji tanich przelewów walutowych, np. za pomocą serwisu TransferGo.

          • Witam .Mam problem z zalogowaniem się na konto bunq .mam to konto już 8 miesięcy. Kupilem Nowy telefon i proszą mnie o podanie maila i kodu .wpisuje swojego maila i kod 6 cyfrowy i mnie wyrzuca. Proszę o pomoc pilna sprawa .wcześniej miałem zapisane już i automatycznie przez aplikację mogłem wejść bez podawania kodu .podaje maila i kod i wyskakuje mi jakoś błąd. Proszę pomóżcie

          • W przypadku problemów z zalogowaniem do konta, należy zwrócić się do biura obsługi bunq dostępnego pod adresem: support@bunq.com. Ważne, aby wiadomość została wysłana z tego samego adresu e-mail, który podano przy rejestracji konta.

        • Witam proszę o pomoc. Od kilku dni mam kartę bunq jednak pomimo nadania jej pinu nie mogę z niej korzystać a także robić przelewów, w aplikacji ciągle prośbą o weryfikację, która powtarzalam kilka razy jednak w niczym to nie pomaga. Proszę pomóżcie.

          Odpowiedz
          • Karta bunq zostanie uaktywniona dopiero po zakończeniu procesu aktywacji konta. Jeśli z jakiś powodów nie udaje się Pani tego dokonać, zachęcam do bezpośredniego kontaktu z biurem obsługi klienta bunq pod adresem support@bunq.com. Proszę upewnić się, że wiadomość jest wysłana z konta e-mail, na które dokonano rejestracji rachunku bankowego.

          • Witam mam problem z kontem zostaly mi tam przelane srodki na konto I nic z tym nie moge zrobic boje sie ZE strace pieniadze. Bardzo prosze o pomoc

          • Nie mamy dostępu do danych klientów bunq. W tej sytuacji proszę skontaktować się bezpośrednio z bankiem. Wystarczy wysłać wiadomość na adres: support@bunq.com. Ważne, aby wiadomość e-mail została wysłana z tego samego adresu, na który zarejestrowano konto.

        • Niestety, wypłata pieniędzy za pomocą telefonu nie jest możliwa. Proszę pamiętać o zablokowaniu zgubionej karty w aplikacji mobilnej bunq w celu uniknięcia jej użycia przez osoby trzecie.

          Odpowiedz
          • Proszę upewnić się, że podany numer IBAN w szczegółach przelewu był poprawny i poprzedzony literami PL. Jeśli numer nie był poprawny, pieniądze wrócą na Pana konto. Ze względu na sylwestra i nowy rok oraz wypadający zaraz po nich weekend przelew mógł potrwać dłużej niż zazwyczaj.

    • Witam mam problem zalał mi się telefon i nie pamiętam hasła gdy biorę żeby mi od,zyskało to jakiś błąd wyskakuje pisałem do suuporta email nikt nie odpisuje tyle czasu nie mogę wypłacić swoich pieniędzy nawet z konta co mam z tym zrobić

      Odpowiedz
      • Proszę upewnić się, że wiadomość została wysłana na poprawny adres (support@bunq.com) za pomocą tego samego adresu e-mail, na który zostało otwarte konto. Istnieje również możliwość zalogowania się na konto za pomocą przeglądarki internetowej. W tym celu należy wejść na stronę https://bunq.app/, a następnie wybrać opcję logowania bez aplikacji (log in without the bunq app). Po podaniu adresu e-mail, otrzyma Pan wiadomość z wygenerowanym linkiem. Należy go kliknąć, a następnie podać jedunie 6-cyfrowy kod do potwierdzania transakcji.

        Odpowiedz
        • Właśnie bank bubq zamknął mi konto i nie wiem jak odzyskać swoje pieniądze z konta , proszę o pomoc ,pisałam prośbę o przesłanie moich środków na inne konto ale nikt się nie odzywa w mojej sprawie,co mam robić?

          Odpowiedz
          • Proszę upewnić się, że wiadomość wysłana do biura obsługi klientu bunq na adres support@bunq.com została wysłana z tego samego adresu, na które zostało zarejestrowane konto. Powinna Pani otrzymać wówczas odpowiedź w ciągu 5 dni roboczych. Może pani również skorzystać z forum użytkowników bunq dostępnego pod adresem https://together.bunq.com/.

          • Opcja aktywacji karty bunq dostępna jest w aplikacji mobilnej. Wystarczy wybrać zakładkę kart, gdzie znajdują się wszystkie karty wydane do konta i wybrać opcję aktywacji.

      • Witam, założyłem jakiś czas temu konto w banku BUNQ przez internet. Wszystko przebiegało pomyślnie i byłem bardzo zadowolony z aplikacji jak i samego konta, czekam właśnie, aż dostanę kartę, ale w dniu dzisiejszym sprawdzając stan rachunku zobaczyłem, że ściągnęło mi 16.99 euro za subskrypcje Easy Green o której nic mi nie było wiadomo. Czy jest szansa bym odzyskał te pieniądze i wyłączył tą subskrypcje? Z góry dziękuję za pomoc.

        Odpowiedz
        • Po upływie pierwszego darmowego miesiąca, bank bunq pobiera opłatę za prowadzenie konta zgodnie z modelem wybranym przy zakładaniu konta. Easy Green to jeden z dwóch planów dostępnych dla klientów indywidualnych, opłata miesięczna wynosi tutaj 16,99 Euro. Alternatywą jest zmiana na plan podstawowy easyMoney za 7,99 miesięcznie. Aby to uczynić, należy wejść w aplikacji mobilnej do zakładki Profile, a następnie wybrać w prawym górnym rogu symbol ustawień i tam wejść w wybór planu (My plan).

          Odpowiedz
      • W tej sytuacji może Pan skonfigurować aplikację bunq na nowym urządzeniu, logując się na niej przy użyciu wcześniej zdefiniowanego hasła. Na zarejestrowanym numerze komórkowym wysłana może zostać wiadomość w celu sprawdzenia Pana tożsamości.

        Odpowiedz
      • Zmiana planu możliwa jest w ustawieniach aplikacji mobilnej. Proszę wejść na ikonę PROFIL, a następnie w prawym górnym rogu ikonę ustawień. Tam też znajdzie Pan pozycję taryfy (My plan), gdzie można dokonać zmiany.

        Odpowiedz
        • Tak, oczywiście – może Pan wówczas podać niemiecki adres zamieszkania. Na podany adres wysłana zostanie wówczas wybrana karta płatnicza bunq.

          Odpowiedz
      • Bunq nie posiada niestety własnych wpłatomatów, wpłat pieniędzy na konto można dokonywać w oddziałach innych banków, należy się jednak liczyć z koniecznością poniesienia prowizji z tego tytułu, zgodnej z cennikiem danego banku.

        Odpowiedz
          • Tak, aplikacja bunq może być zarejestrowana na dwóch różnych smartfonach. Potwierdzenie drugiego urządzenia odbywa się za pomocą pierwszego zarejestrowanego telefonu.

Dodaj komentarz